{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.444 visninger | Oprettet:

tale - konfirmation {{forumTopicSubject}}

hej hg, jeg vil gerne vide hvad folk synes om min tale, og gerne give mig tips til at gøre den bedere :-D. - så hvad synes du, er der noget jeg kan gøre bedre og/eller er der fejl?

Tale til konfirmation

Kære mor og far. Kære søskende. Kære gæster!
I dag er som i forhåbentligt ved, en meget stor dag for mig, og andre konfirmander. I dag skulle jeg og de andre konfirmander bekræfte vores tro på gud.
Jeg har i lang tid set frem til denne dag. Jeg tror, at de fleste tror, at det er på grund af gaverne, men nej. Jeg har set frem til denne fantastiske fest, diverse taler og sange, til at se jer igen og maden.

Jeg vil sige tak til min mor og far, for at de altid har været her for mig, og nok altid vil være det. For at de ville holde denne fest for mig og betale den. For at de gider at betale for at jeg kan gå til ridning, gå til springning og have part.
Når jeg tænker på jer som forældre og andre forældre, er jeg utrolig taknemlig for at have jer som forældre. Godt nok er i skilt, og jeg ser ikke far så tit, men når jeg endelig ser ham er jeg glad! Og når han eller jeg rejser er jeg ret nedtrykt, fordi jeg ved, at der kommer til at gå lang tid før jeg ser ham igen.
Jeg ved godt at jeg ikke ligefrem er den nemmeste nogen gange og at jeg har et stort temperament. Men i må da indrømme at jeg er lidt dejligt en gang imellem.
- Jeg elsker jer, meget højt.

Jeg vil sige tak til Natalie og Alexander for at være de mest fantastiske søskende man kunne ønske sig. Selvom vi kan skændes rigtig meget også videre, så er i nogle vidunderlige søskende!

Jeg vil sige tak til min bedste veninde, Sisse, for at hun altid er der for mig. For de fantastiske minder vi har sammen. Godt nok skændes vi tit også videre, men alligevel, jeg elsker dig. Jeg håber at vi får mange flere stunder sammen.

Også vil jeg sige tak til alle jer der kunne komme og fejre denne dag sammen med mig, og tusind tak for gaverne!


Lad os så skåle for mine fantastiske forældre.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
tale - konfirmation

Annonce