{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Tale til konfirmation {{forumTopicSubject}}

Tale til min konfirmation.



Kære mor og Far & alle gæster.
Jeg er glad for at se så mange kunne komme og tilbringe denne dag sammen med mig. Tak for alle de flotte gaver, dem er jeg virkelig glad for.


Det er jo sådan at konfirmationen giver en lejlighed til at tænke på hvad man har noget og hvad man gerne vil nå. Det får mig til at tænke på alle de gode oplevelser jeg har haft sammen med jer. Det er altid dejligt at vide man er velkommen hos jer. Når jeg sammenligner mig med andre unge, synes jeg nu nok, at jeg har været ret heldig med både mine forældre og mine søskende. Især mine forældre. Ikke bare fordi de holder denne fest for mig, men også fordi de altid har bakket mig op og altid har været der for mig. Og selvfølgelig også en stor tak til mine to brødre Andreas og Christian, selvom i nogle gange har været irriterende synes jeg vi har flest positive oplevelser. Vi er jo tit ude at rejse, men mest af alt nyder jeg vores skiferie, og de dejlige dage i sommerhuset, det er de tidspunkter hvor hele familien er samlet! Med far har jeg jo den årlige kanotur som jeg altid nyder, vi kigger på mange spændene dyr og hygger og utrolig meget om aftenen ved teltet! Og med mor er det jo hestene vi har vores helt ejet system både i hverdagen,på køreture og til stævner, vi hygger os utrolig meget i campingvognen, ved stalden, og om aftenen med de andre. Det er nok dig der sørger for alt det praktiske er ordnet og at vi ikke glemmer noget.

Og til sidst vil jeg gerne udbringe et hurra for min mor og min far. Så hvis i lige vil rejse jer op.
MOR OG FAR LÆNGE LEVE (hurra hurra og så det lange hurraaaa!! )
SKÅL
det så min tale,men der mangler et eller andet? nogen der har nogen ide? modtager gerne konstruktiv kritik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tale til konfirmation
  • #1   7. maj 2009 Utrolig godt velformuleret (:
    Dog skal du nok kigge lidt på grammateringen - Men det betyder jo ikke noget (:

    Men hvis du vil have den gjort længere, så prøv ikke at 'springe' så meget i teksten, og fortæl lidt længere om, hvad de ting du laver med dem betyder (:


Kommentér på:
Tale til konfirmation

Annonce