{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye features på hundegalleri
  • #1   5. maj 2011 kan du måske skrive hvad det er smiley

• #2   5. maj 2011 Når jah det var måske en go ide XD

- Det er nu muligt at uploade flere billeder på én gang i fotoalbums og markedsannoncer.

- Man kan nu rate videoer.

- fotoalbums er det for VIP-medlemmer muligt at se billeder som slideshow.

- Når man har uploadet billeder til sin hundeprofil, er det nu muligt at flytte rundt på billederne, så man får den rækkefølge man selv ønsker.

- Vi har rettet den fejl i uploadet i fotoalbums, der gør at det sidste billede uploades først.

- Hvis du har oprettet mere end én hund, kan du nu ændre rækkefølgen på disse. Ønsker du fx. en kronologisk opstilling, hvor den nyeste hund står øverst, så har du nu muligheden for dette.

- Ligeledes kan du nu angive tilknytning til din hund. Valgmulighederne er; "Min hund", "Tidligere hund" og "Himmelhund".

• #3   5. maj 2011 åhh de ville være MEGET dejlige her på HG også. Er så træt af at man ikke kan rykke billeder rundt inde på hestens profil!!

• #4   5. maj 2011 Nemlig det er jeg også godt træt af! For hvis man fx skal have nyt profil billede men stadig vil beholde sit gamle profilbillede i profilen. Så skal man oplaode det nye også oplaode det gamle igen og det kan godt være svært at finde når man har så mange tusinde mapper med billeder på sin computer som jeg har XD

• #5   5. maj 2011 Jeg også hundegalleri, og dog ikke været derinde og kigge..
    Men hvor er det fedt de nye features!

Håber virkelig de kommer herind på Hestegalleri også! ;D

• #7   5. maj 2011 håber VIRKELIG de også kommer på hestegalleri! kunne være vildt fedt! (:

Kommentér på:
Nye features på hundegalleri

Annonce