hul på poten - stakkels hund! :-( {{forumTopicSubject}}
Ja min stakkels lille tumpe hund stak af i går og randte rundt nede i skoven, i dag opagede jeg at hun stod udnerligt på poten og ville ikke rigtig gå på den og slikkede den meget, da jeg så kiggede efter så jeg at Hun har på en eller anden måde fået skåret et stykke af trædepuden, så der er et hul ind til kødet. Det der skulle være der er væk.
Min mor kommer hjem om en halv time, så vi skal nok få hende tjekket hvis hun mener de kan gøre noget, men mit spørgsmål er lidt..
Hvad kan dyrlægen egentlig gøre ved det, de kan jo ikke sy det?? :i Hun holder det selv rigtig pænt renset og vi lukker hende kun ud på græsplænen og ikke mere end det er nødvendigt.
sep 2006
Følger: 209 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.587
Men hun er heldigvis god til at holde det rent, men jeg tør heller ikke rense det
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Hundens tunge gør at den dræber bakterier. Så hun dræber sine bakterier, og lade kun de bakterier være som nødvendigt .. Jeg vil sige at du skulle lade det være i nogle dage, og kan du se der har dannet sig en lille hinde over såret, så lad det være, så skal det nok selv gro ud osv.
- Ellers så tag til dyrlægen og få forbinding på :-))
hul på poten - stakkels hund! :-(