{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

hul på poten - stakkels hund! :-( {{forumTopicSubject}}

Ja min stakkels lille tumpe hund stak af i går og randte rundt nede i skoven, i dag opagede jeg at hun stod udnerligt på poten og ville ikke rigtig gå på den og slikkede den meget, da jeg så kiggede efter så jeg at Hun har på en eller anden måde fået skåret et stykke af trædepuden, så der er et hul ind til kødet. Det der skulle være der er væk. smiley
Min mor kommer hjem om en halv time, så vi skal nok få hende tjekket hvis hun mener de kan gøre noget, men mit spørgsmål er lidt..

Hvad kan dyrlægen egentlig gøre ved det, de kan jo ikke sy det?? :i Hun holder det selv rigtig pænt renset og vi lukker hende kun ud på græsplænen og ikke mere end det er nødvendigt. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hul på poten - stakkels hund! :-(
  • #2   6. maj 2011 tusinde tak smiley Altså vil tro det er 1,5 * 1,5 cm, det er sådan aflangt rundt smiley

Men hun er heldigvis god til at holde det rent, men jeg tør heller ikke rense det smiley

• #4   6. maj 2011 LAD vær med at rense det smiley

Hundens tunge gør at den dræber bakterier. Så hun dræber sine bakterier, og lade kun de bakterier være som nødvendigt .. Jeg vil sige at du skulle lade det være i nogle dage, og kan du se der har dannet sig en lille hinde over såret, så lad det være, så skal det nok selv gro ud osv.

- Ellers så tag til dyrlægen og få forbinding på :-))

Kommentér på:
hul på poten - stakkels hund! :-(

Annonce