{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

lille hund angrebet av schæferhunde.): {{forumTopicSubject}}

hej alle hg'er.. nu skal jeg bare lige ud med noget, blev virkeig bange for min hund idag/aften smiley

ude på den gård min hest står, er der to schæferhunde som er rigtig søde men de kan ikke lide min hund.. så jeg og ejeren skiftes lidt med at have vores hunde i en af boksene.. smiley men så her til aften da jeg skulle sætte min hund ud i bilen havde jeg helt glem at de to store var ude s: så min hund løber slef. ud. så kommer de to store løbende ind i stalden og angriber min hund, og min hund er ret lille så dene ene (den større) tager min hun bare ind i kæften og ryster smiley min far kaster sig self. ned til dem og prøver at få min hund fri, for der skal ikke meget til før de to store slår ham ihjel.. og jeg prøver også at hjælpe, jeg for så fat i min hund, og tager ham ind i boksen, så vi kan få fred. og jeg er så pivet når sådan noget sker, og når min hun bløder så meget smiley ej jeg kan bare ikke tage sådan noget..

undskylder meget for et useriøst "ikke heste-emne" men skulle bare ud med det, er stadig lidt i chol.. de to store hunde ville virkelig slå ham ihjel, det var helt vildt smiley ..

STAVEFEJL ER GRATIS! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille hund angrebet av schæferhunde.):
  • #1   6. maj 2011 håber i kan forstå hvad jeg skriver :b

  • #2   6. maj 2011 Lyder ganske forfærdeligt..
    Har du været ved dyrlægen med den..
    Håber ik den er kommet alvorligt til skade..


  • #3   6. maj 2011 vi er så heldige vi har en læge ude på gården hun sagde at han nok skulle klare den, han var rigtig heldig, men hvis han stadig halter på mandag så kører vi ham til dyrelægen smiley


  • #4   6. maj 2011 ej hvor øv men måske var det en ide at lade din hund blive hjemme når du ved de andre ikke kan lide den.....

    jeg er måske lidt hård når jeg nu siger der er selvforskyldt at i endte i den situation..... men jeg ville aldrig tage min hund med et sted hvor der var andre hunde der ikke kunne lide ham det er for risikabelt og uansvarligt....

    kan godt forstå du er i chok osv..... og håber virkelig den bette hund har det godt og har været hos dr.dyr for at blive tjekket på kryds og tværs efter ryste turen


  • #5   6. maj 2011 Hvorfor har du ham overhovedet med derude, når du ved det er et problem med de andre hunde? :s

    Men håber da han kommer sig.. Ikke mindst psykisk..


  • #6   6. maj 2011 ZaP: hende som ejer de to store, styrer dem rigtig godt, og det har stor repekt for hende. men hun var der ikke da det skete s: men når hun kommer slipper hun ikke hundene ud, hun tjekker først om jeg er der. og når jeg kommer tjekker altid om hun er der osv. smiley


    Retelse i overskriften *aF (bor i norge så er lidt svært at skifte hele tiden fra norsk til dansk og fra dansk til norsk) smiley


  • #7   6. maj 2011 jah men igen man kan jo aldrig vide sig sikker fx som du selv skriver var hun der ikke til at styre sine hunde i dag smiley det kan jo ske igen håber blot du nu vælger at lade din hund være hjemme fremover så denne form for uheld ikke sker igen......

    næste gang er dein hund måske ikke helt så heldig smiley


  • #8   6. maj 2011 den eneste grund til det skete idag er fordi JEG var dum nok at sige hej til ham, og han stak af ud, fordi min far var der. hvis han ville bilve alene hjemme fra kl. 8:00 morgenen til 20:00 aftenen synes jeg ikke er helt fair for en hund.... smiley
    så ligemeget hvad bliver han nød til at komme med, nu har vi bare fundet en anden løsning på hvor han skal være smiley


  • #9   6. maj 2011 hvorfor have hund når tiden til den ikke er der smiley og om den er hjemme eller i en boks kan vel gøre det samme........ håber bare den har det godt og jeres nye løsning kommer til at fungere bedre end den gamle

  • #10   6. maj 2011 Sikke en grim oplevelse smiley
    Min lille hund blev også bidt af en stor hund for et halvt år siden, han brækkede nogle ribben og fik punkteret en lunge. Heldigvis har han det godt nu.


  • #11   6. maj 2011 han er jo ikke ind i en boks hele tiden? de andre hunde er der ikke engang hver dag?... jeg har skam tiden til ham, men jeg har også nogle heste som skal passes, og hunden elsker at være med der ude, når vi kører ned av landevejen begynder han at springe rundt i bilen smiley

    den gamle løsning fungerede fint, det bare jeg som var dum! ... smiley


  • #12   6. maj 2011 Er enig med Zap, hav aldrig hunden med hvis du ved det kan ende galt!

  • #13   6. maj 2011 hmm hvad med at bygge en løbegård hjemme han evt kunne rende i hjemme i stedet jah den elsker det måske men det betyder vel ikke den ikke kan undvære det..... for self skal hestene osse passes det kan jeg godt forstå.........

    kan osse godt være hendes hunde ikke er der hver gang men hvad så når de er og det kan gå galt igen men jah håber i har en holdbar løsning på problemet så der ikke bliver flere tilskadekomster for jeres hund

    ellers må i lave et sms system og skrive om i har hundene med eller ej det er bedst for alle parter hvis den så absolut skal med i stalden


  • #14   6. maj 2011 ikke for at være sur eller noget i den stil smiley ligemeget hvad I siger kommer hunden til at være på gården næsten hver dag.. (godt nok ikke den næste uge eller 2) men det er min hund og jeg vil ikke have at han skal være hejmme hele dagen, min mor gider ikke gå tur med ham smiley

    har nemlig lige snakket med ejeren af de to store, og de kommer til at være i snor fra nu af. :-).. og de kommer self. til at være i bilen når min er ude.


  • #15   6. maj 2011 Zap vi har ingen have til at lave en hundegård, desværre..

  • #16   6. maj 2011 det var trist smiley

    men ved nu ikke hvor holdbar løsningen i har fundet er men jah vil jeg ikke længere gøre mig klog på smiley

    men håber bare der ikke sker noget med din hund en anden gang

    må ærligt tilstå jeg forstår dig ikke men det skal jeg så åbenbart heller ikke

    dog vil jeg ønske held og lykke med jeres nye ordning smiley

    slut herfra.......


  • #17   6. maj 2011 Jeg ville tage den hund, der er blevet bidt, til dyrlæge. Menneskelæger forstår sjældent alvoren i hunde-/kattebid og gør derfor ingenting ved det. Der er så ufattelig mange bakterier i et hundebid, så jeg ville helt klart tage den til dyrlægen!

  • #18   6. maj 2011 Pernille: min hund har ingen sår, bare hævelser, heldigvis. vi ringede til syrelægen men kl. var blevet 20:00 og ingen svarede smiley så derfor kiggede hun på ham. vi kører med ham til dyrelægen på mandag smiley

  • #19   6. maj 2011 jeg tænkte bare at hvis der er nogen hjemme fx. din mor eller far skader det ikke hunden at blive hjemme....

    og så er det bare at lufte den inden du går og når du kommer hjem... Kunne forstå hvis den skulle være helt alene i 12 timer men det lyder ikke sådan?

    Men stakkels hund og håber i alle finder en løsning smiley


  • #20   6. maj 2011 Tina A: min mor er hjemme men kan ikke gå ture med ham. jeg kommer ikke hjem efter skole, jeg er færdig så sent ofg har mange heste som skal passes så min mor plejer at komme med ham når hun henter mig ved bussen og kører så både mig og hunden ud til hestene smiley

  • #22   6. maj 2011 anette: min mor er syg, så hun ikke kan gå med hunden...... hvordan ved du at den bliver bange man ved jo aldrig? smiley hvis det viser sig at bever bange for at være der så kommer han self. ikke med igen..

    de to store nede på gården leger og går rundt fin med de andre hunde som nu kommer der ned det er bare min de ikke kan lide.. men har fået besked fra ejeren at de to store ikke kommer der ned igen i noget tid. smiley


  • #24   6. maj 2011 de store hunde bor der ikke? smiley der bor ingen på gården.. eller huset og stalden hører ikke sammen længere.
    og de to store hunde kommer ikke til at være der den dag min hun kommer der ud igen.. først når vi har fået lavet om på køkkenet så han kan blive der når de store skal være lidt ude smiley


  • #25   7. maj 2011 jeg gider ikke punke dig, kan godt forstå du er chokeret, det er en grim oplevelse, det er lidt vigtigt du lige holder øje med om der kommer bylder der hvor hundene har bidt, bidhullerne lukker ret hurtigt og så kan der komme en byld bagved, klem hul på bidhullerne hver dag og vask med klorhexidin godt ned i såret, min hun har også haft bidt hul og det tog en 14 dage med udklemning af betændelse og vask før det var groet sammen indefra.
    Husk at alle hunde kan komme op og toppes uanset hvilken race, problemet i dette tilfælde var så bare den ene var stor den anden lille.


  • #26   7. maj 2011 Jamen så synes jeg så at schæferhundene også skal forbydes smiley

  • #27   7. maj 2011 Anna F - Det kunne ligeså vel ha været en labrador eller en anden større hunderace som have angrebet.
    Schæferen bliver ikke forbudt da politiet bruger dem til tjenester! Og ja - jeg er selv ejer af en schæfer! En fantastisk en af slagsen !


  • #28   7. maj 2011 ja Anna lad os forbyde alle hunde i DK smiley
    Så slipper vi alle for bøvlet med lort alle vegne og misrøgt og dårlige ukompetente hundeejere, og lad os i serdeleshed gøre gravhunde ulovlige, prins Henrik har da haft adskillige glubske eksempler på den race, og alle andre små hunde fordi de evig og altid skal hoppe op og rive ens nylonstrømper, og tygge i ens sko, og alle vagthunde fordi de holder tyve og andet pak ude fra ens ejendom, og jagthunde fordi de kan komme til at snuppe en fasan i haven i deres iver for at udføre et job de er trænet til...

    Det er en super god idè at gøre alle racer ulovlige, og slippe for at opdrage vores børn til at spørge om de må klappe den søde hund der står bundet hos købmanden.

    Hvorfor ikke tage kattene med og gøre dem ulovlige også så slipper vi for lort i vores have når naboens kat kommer på besøg.


  • #29   7. maj 2011 Og også Hestene Tina smiley
    Så slipper vi for store lorte midt på vejen smiley


  • #30   8. maj 2011 ja Maria T og på fortovet og vi slipper for dyrlæge regninger og foder udgifter, og hvad med bare at forbyde køer, høns og grise også, så slipper vi også for at bekymre om landbrugsdyrene har det godt nok hos landmanden

Kommentér på:
lille hund angrebet av schæferhunde.):

Annonce