{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Overfald - Retten.. :S {{forumTopicSubject}}

Lidt længere historie. Nævner ingen navne.. (-:

Jeg blev overfaldt af X og Z for 11 dage siden. Og fik nogle slag.. Flækket læbe, en løs tand og et slemt blåt øje.. Samt nogle slag i maven, som muligvis har fremkaldt en frygetlig hoste.. :S
Taget tlf og truet på livet samt psykisk voldtægt.. og frihedsberøvelse.. smiley

Men ved i noget om hvad for en slags straf de for?
OG er nogle af jer blevet overfaldet? Vil ikke høre jeres historie, men hvad gjorde i for at komme over det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfald - Retten.. :S
  • #2   12. maj 2011 hvis der er beviser og vidner for at det virkelig er sket, skal personen betale erstatning og få en betinget dom. Alt efter hvor meget der kan bevises af hvad der er sket kan der også komme fængselsstraf oveni.

• #3   12. maj 2011 Min kæreste er politimand så er ved at prøve at sætte mig lidt ind i systemet da jeg selv synes det er spændende smiley

• #4   12. maj 2011 De truede mig med at hvis jeg gik ville jeg ikke være levende og at de da slet ikke var færdige med mig..

Altså.. Politiet kom efter en halv time. havde dog fået vasket hovedet. men fik taget billeder af flækket læbe og hævet øjenbryn..

Og så ringede X til min bedsteveninde(hun var sammen med sin kærste) som sagde: "Hej din lille møgluder, jeg har lige smadret din lille veninde"
    Ved ikke om det er nogle rigtige beviser.. (:

• #6   12. maj 2011 Jeg har kysset med den ene der overfaldt mig - og den anden har jeg haft et tæt venskab med (:

• #7   12. maj 2011 Kan du bevise det er dem der har gjort det?

Jeg tror ikke de får det store for det, måske en måneds tid i spjældet højst

• #8   12. maj 2011 Jeg var i byen nytårsaften sidste år og der var en som slog mig i hovedet med et glas, så der var blod over det hele.. vagterne fik fat i ham og ringede til politiet.. så kom jeg på skadestuen og blev syet og politiet kom og snakkede med mig.. Senere sku vi så i retten og han fik 3 måneders betinget og sku betale en lille bøde på ca. 1200 kr.

• #9   12. maj 2011 Vdr. fængsel kommer det ik lidt an på alder?

• #10   12. maj 2011 som sagt er der ingen beviser kan retten desværre ikke gør så meget.. Selv om man ikke tænker over det når tingende sker så er det utroligt vigtigt at få fat i beviser og gemt dem! smiley
    Blev selv slået ned nytårsaften hvor min kæreste faktisk også så det, men da der ikke var andre en få vidner der så det og mine mærker i hovedet, ja så kunne de desværre ikke få lavet en sag og sat i retten.. Har lige siden døjet med en rigtig led hovedpine ind i mellem og må tage fri fra skole og arbejde pga. smerter.. Desværre. Så HUSK man skal samle de beviser man kan!

• #11   12. maj 2011 Har du kontakt med en offerrådgivning?
    Se evt. her http://www.offerraadgivning.dk Måske er der en i dit nærområde?

Man kan også få tilskud til psykolog, hvis man har været udsat for vold. Kan du ikke helt huske egenbetalingen, men det kan din læge hjælpe med. Det er også ham der skal skrive henvisningen til psykologen hvis det er.

Håber der er nogen som har fortalt dig lidt om krise og krisereaktioner. Det vil nok gøre det hele lidt nemmere, idet det giver en forklaring på hvorfor man reagerer som man gør. At det er en fuldstændig normal reaktion på en meget unormal situation man har været i.

Kommentér på:
Overfald - Retten.. :S

Annonce