{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Lejligheder og lejekontrakt {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg har fundet lejlighedEN, jeg kender hende jeg skal overtage lejligheden af. Vi aftalte at jeg kunne betale indskudet til hende og jeg overtog lejligheden som den er. Men men nu har jeg jo snakket med nogle af mine familie medlemmer. Og de siger at så vil jeg ikke få blogstøtte/sikring. Hvis jeg gør dette.

Så mit spørgsmål er er der nogen der kender reglerne for dette da jeg ikke lige kan overskue det lige nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejligheder og lejekontrakt
  • #1   14. maj 2011 Hvis det ikke er dig der står på lejekontrakten, er det heller ikke dig der kan få boligstøtte

Hvis du får lejligheden over i dit navn, så kan du godt søge boligsikring fra den dag du flytter ind..

Der skal du ned i borgerservide efter nogle papire som både dig og udlejer skal udfylde og så skal de tilbage til borgerservice

• #2   14. maj 2011 Jeg prøvede også at forklare min farmor dette at mit navn ville stå i kontrakten. Men jeg skulle betsemt have fat i udlejer. Men nu er det sådan at udlejer kan lave kontrakten og sende den til hende der har lejligheden nu og vi kan ordne det.

Men min farmor sagde også det var et eller andet juridsk i det hvad det end kan være

Men jeg vilel jo heller aldrig leje en lejlighed uden at det var mig der stod i kontrakten.

• #3   14. maj 2011 Okay, når du har kontrakten og den er underskrevet, så kan du søge boligtilskud..

Som sagt skal udlejer også udfylde noget på den seddel du får smiley

• #4   14. maj 2011 synes det lyder som en rigtig dårlig ide at du betaler fuldt indskud til hende som flytter for de pange får du slet ikke igen... du kommer til at betale for hendes skader og slid og dit eget når du engang flytter..

hun gør det færdigt med udlejer og du overtager når lejligheden er gjort op med nuværende lejer

• #5   14. maj 2011 Jeg skal netop ikke betale fuldt indskud smiley Men en meget laver indskud end hvis det var til udlejer smiley Men som sagt kender jeg hende så hun udbedre de få skader der er sket og størst delen af lejligheden er allerede malet så det er lidt der skal gøres.

Kommentér på:
Lejligheder og lejekontrakt

Annonce