{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.119 visninger | Oprettet:

Tatovering af ens hest. {{forumTopicSubject}}

Godaften HG

En herinde stillede tidligere et intresandt spørgsmål jeg gennem længere tid har leget med selv i tanken.

Jeg har haft min vidunderlige islænder i tre år,fik hende af min farfar, og skal nu sælge hende hvilke gør mig virkelig ked af det da hun er den der har betydet allermest for mig i mit liv.

Har altid sagt at hvis jeg skulle have en tatovering skulle det ikke bare være noget almindeligt, men noget der virkelig betød noget.

Spørgsmålet er nu, synes i det er dumt at få hestens navn/ vores initialer tatoveret (Sunna fra Vrangbækgaard/ Simone L. Møller (altså ss hvis det er initialer)) ? og i så fald hvor vil i placeret den henne på kroppen?

Vil selv få det lavet flot med krøller og skråskrift hvis det skulle gøres.

Men vil høre jer andre om det er fuldstændigt latterligt at gøre? og hun er godt nok min første hest, men hun er helt klart ikke den sidste når jeg engang får råd igen

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering af ens hest.
  • #1   15. maj 2011 jeg vil gerne ha en på anklen hvor der står "Don Camilo" med rigtig gamledags skrift smiley
    eller få en rigtig dygtig tatovør til at lave hans hoved på min ankel smiley

glæder mig bare til næste år hvor jeg er gamle nok til at få det gjodt smiley

• #3   15. maj 2011 Syntes personligt at det er lidt 'latterligt' at få tattoveret et billede af hestens hovede på.
    Men initialer som ss ville jo ikke være så stort (-:
    Så det ville jeg nok personligt lettere kunne forholde mig til smiley

• #4   15. maj 2011 Ha ha, jeg har hele hesten:-)

http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=259990

• #5   15. maj 2011 Jeg ville ikke gøre det.. men det er jo bare mig. Jeg føler jo ikke det samme som dig.

• #6   15. maj 2011 Den skal selvfølgelig placeres et sted, hvor den kan dækkes, hvis det bliver nødvendigt. Nu er jeg ikke den der går med bluser der på NOGEN måde er nedringet, så jeg vil have tatoveret:

"Keep holding on ..
    .. Facius"

lidt over brystet ved hjertet.
    Men det gør jo ondt at få en tatovering (for nogen!), og så koster den, så en lidt anden løsning kunne være at købe sådan en navnehalskæde, og bestille den med hestens navn. - Noget jeg selv har tænkt på smiley

• #7   15. maj 2011 Ville heller ikke have tattoveret hende selv på men måske bare vores initialer eller hendes navn.

Jeg kunne klart forstille mig at forevige det især fordi hun har haft den betydning hun har, havde gennem vinterhalvåret sidste år en depression, og havde det ike været for hende havde jeg nok opgivet alt. Hun vil altid være et varmt og kært minde, som jeg vil være rigtig stolt af.

Tænkte bare om andre synes det er latterligt

• #8   15. maj 2011 Jeg synes på ingen måde det er latterligt! Kender folk der har fået tatoveret en læges navn, efter en operation! (:

• #9   15. maj 2011 Min er på tegnebrættet, glæder mig til at få den lavet.
    Jeg skal have lavet et brændende hjerte, hvor der står Coco i. Den skal sidde mellem skulderbladene smiley

• #10   15. maj 2011 Kirstine.

Ej det med halskæden var en virkelig god ide smiley og har det også selv sådan at min tus skulle kunne dækkes, vil bare heller ikke have den sidder på min torso, lidt mærkelig tankegang, men den del af kroppen er noget sexuelt, og det skal hun ikke forbindes med

• #11   15. maj 2011 Jeg skal have skrevet "Soleil" på mit skulderblad for Dino og Monarch :ø)

• #12   15. maj 2011 Sådan har jeg også haft det, at hvis jeg skulle have noget så skulle det betyde noget, men det skulle heller ikke være noget overdrevet noget.
    Da min bedste ven døde for snart et år siden, fik jeg lavet en tatovering på mit håndled - bestående af et hjerte, med stjerner som det ene hjertehalvdel og en sommerfugl inde i midten.
    Hjertet er blevet lidt større i den ene ende og kan derfor også læses som et B hvis jeg vender håndledet om. hesten hed Buller :O)
    Sommerfuglen er det jeg forestiller mig han er nu, hjertet symbolisere min kærlighed til ham og stjerne er fordi han i himlen. :O)

• #14   15. maj 2011 Den lyder virkelig flot charlotte, især fordi tatoveringen så bliver til noget smukt og pesonligt

• #15   15. maj 2011 personligt smiley

• #16   15. maj 2011 Jeg har tænkt det samme, har haft min hest i 11 år og jeg fik ham den gang mit liv var noget værre lort og han har altid hjulpet mig op og stå igen. Men ja det er din krop så du bestemmer, men vist følelsene er stærke nok så hvorfor ikke? =)

• #17   15. maj 2011 Simone - jeg er også rigtig glad for den, særligt fordi den betyder utrolig meget for mig, og jeg bliver mindet om min gamle ven hver gang jeg kigger på den. Derudover er den enkelt, sød og man ville ikke gætte at den var lavet på vejene af min hest. Det vil jeg hellere end fek.s at skulle have lavet et helt hestebillede. Men også som du siger, intialer vil også være pænt, evt på dit håndled, fodled eller på skulderen. :O)

• #19   15. maj 2011 Charlotte- Ja synes også at store billeder er lidt for meget, og vil heller ikke have alle og enhver skal vide hvad det betyder, bare jeg føler at jeg har hende med mig over alt smiley Kan virkelig godt forstå dig, den lyder super fin.

Tror jeg leger lidt videre med halskædetanken eller vores initialer smiley

• #20   15. maj 2011 jeg skal ha lavet en gren ting op a mit ben, ud fra nogen a grenene skal der stå
    billyboy
    cent (et lille kors)
    & shellby
    + min hunds navn :-).

vil aldrig ha lavet et ''billed'' a min hest, for hva så med de andre heste man når og få ? + syntes store fyldte tatoveringer er grimme :-))) men bare min holdning smiley

• #21   15. maj 2011 :O) det kan jeg godt forstå.
    Hvis du har lyst, så har jeg lige lagt det ind i et fotoalbum, så kan de se hvordan det ser ud. Jeg er i hvert fald super glad for den. :O)

Håber du finder den rigtige løsning som skal være dit minde :O)

• #23   15. maj 2011 Ville nok ikke lige få tatoveret SS, men ellers lyder det som en rigtig god ide med initialer :))

Kommentér på:
Tatovering af ens hest.

Annonce