{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Eksamen i morgen {{forumTopicSubject}}

Puha hvor er jeg nervøs. Skal til mundtlig matematik eksamen i morgen, hvilket jeg ikke har prøvet før. De sidste par nætter har jeg drømt om det, og tænker på det hele tiden, på nær når jeg er hos min hest. Andre der også bliver meget nervøs over eksamer og som snart skal op? Jeg har gået til psykolog og hypnose med eksamensangst, men intet hjælper..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af et metalrør under håndvask 1.000 kr.
  • Køkkenvask utæt 500 kr.
  • Slåning af højt græs og kanttrimning (Plæneklipper haves) 500 kr.
  • Skal have sat et stik på en ledning til køleskab 600 kr.
  • Opsætning at nyt TV 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksamen i morgen
  • #1   17. maj 2011 Jeg skal til skriftlig matematik i morgen.
    Er godt nok nervøs for delen uden hjælpemidler, selvom jeg har læst op til det :S
    Det handler bare om at være godt forberedt og være klar på lidt af hvert smiley
    Jeg elsker virkelig mundtlige eksamener, så jeg har lidt svært ved at sætte mig ind i din situation. Bare du er forberedt, så har du intet at være nervøs for:)

• #3   17. maj 2011
    Jeg har været det - det grundede i dårlig selvtillid og erfaringer.

Noget der har hjulpet mig meget er at fremlægge en masse om ting jeg ved en masse om. Altså flytte grænser, udsætte sig selv for det så det ikke nødvendigvis bliver til noget specielt at skulle fremlægge/fortælle for andre.

Også slippe alle de forventninger man kan have, alt det med at være perfektionistisk...

• #4   17. maj 2011 Jeg skal til skriftlig engelsk årsprøve imorgen og jeg er helt dårlig ved tanken! ._. det gør det så heller ikke bedre at jeg ligger med 38 i feber og har gjort det de sidste par dage. Normalt har jeg ingen eksamens angst, på nogen måde! men lige denne årsprøve har virkelig ramt mig hårdt!

jeg ville ønske at min første eksame/årsprøve var i matematik! så var dte da ihvertfald gået pænt meget bedre.. suk. må vente til torsdag xD

• #5   17. maj 2011 Jeg skal til skriftlig dansk i morgen. Det har jeg det heldigvis fint med. skal jeg op i AT, skfriftlig matematik og kemi samt mundtlig religion, matematik og kemi.

Jeg er ikke verdensmester til matematik, men er sikker på det nok skal gå nogenlunde fint alligevel. Kemi frygter jeg derimod MEGET både skriftligt og mundtligt. Jeg HADER det!

• #6   17. maj 2011 Tal til tavlen, så behøver du ikke se på lærerne smiley

Jeg har en skriftlig Matematik i morgen. Den er svær, fordi andre har store forventninger på mine vegne :- /

• #7   17. maj 2011 Ja jeg har prøvet forskellige teknikker osv., og matematik er mit gode fag. Jeg har det bare med at ryste, meget, og det er ikke super smart når man skal skrive på en tavle. Har øvet alle 13 emner foran min mor på vores tavle herhjemme, så er egentlig forberedt. Kan bare mærke jeg har det sådan fysisk dårligt over det. Og ja ved det kommer af dårlig selvtillid. Min normale teknik er at gøre alt selvom jeg ikke vil, sige noget i timerne, melde mig til oplæg og til tavlen selvom jeg mest har lyst til at gå, så jeg får det øvet. Men i klassen er jeg blevet meget bedre siden for et år siden, så håber det er det samme med eksamerne.

• #8   17. maj 2011
    Jeg ryster konsekvent også altid ( så papiret og andet ryster med ) og mit hjerte hamre der ud af - gerne i ½ times tid efter. Kan også komme til at stamme.
    Men ignorere det bare.

• #9   17. maj 2011 Jeg skal til skriftlig matematik A i morgen, AT (samf. og dansk) d. 23., skriftlig dansk d. 25., skriftlig kemi(A) d. 30., mundtlig kemiA d. 1., religion c d. 15., og ikke mindst historie d. 21. (med 24 timers forberedelse) og så kommer huen! smiley

• #10   17. maj 2011 Og jeg er nevøs for i morgen og så kemi.. De andre skal nok gå smiley

• #11   17. maj 2011 Krikken: det lyder som mig. Jeg plejer at prøve at tænke på noget andet, eller det øver jeg mig på smiley

• #12   18. maj 2011 Hvordan gik det så?
    Overlevede du?

Selv overlevede jeg matematikken, men ikke med noget prangende resultet smiley

• #13   18. maj 2011 Det gik faktisk meget godt. Fik 10 smiley og havde en god oplevelse selvom jeg rystede meget.

• #14   18. maj 2011 Tillykke med det smiley

Det var jo slet ikke så dårligt.

• #15   18. maj 2011 Tak. Nej det var fint nok. Men det vigtigste var nok at jeg fik en god oplevelse, så jeg er mindre nervøs næste gang smiley

• #17   18. maj 2011 Tak smiley
    Jeg er også ret tilfreds med det smiley

Kommentér på:
Eksamen i morgen

Annonce