{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

hvad syntes i?- om min 'historie' {{forumTopicSubject}}

Den er lidt land:p

<i>
Ride tur i skoven.

Mig og min veninde, Caroline skulle ud i skoven og ride på vores heste, Star og Brutus, da vi havde redet et stykke kom vi til kanten af skoven
Der så vi en flok rådyr som spiste i skyggen af et træ,
Da vi kom længere inde i skoven er der et stort grantræ.
Der faldt nogle gran kogler ned, vi så op i grantræet, det havde grene næsten helt ned til jorden.
Oppe i grantræet hoppede en lille egernunge rundt.
Den ruskede i grenene og kradsede i koglerne, derfor faldt de ned.
Vi tog nogle af grankoglerne op, den havde spist af dem?
det havde den ikke, de var hele, egernet kan ellers godt lide at spise frøene i koglerne,
men den lille unge var måske ikke stærk nok til at få hul på dem, vi gik videre ved et andet træ, stoppede vi igen, en ræv havde gravet efter biller og mus.
Trærødderne var helt frie, der var næsten en hel lille hule, måske var det begyndelsen til en rævegrav.
Men hvad var det, der puslede, vi stod helt stille, pludselig så vi et firben pile væk, det havde varmet sig i solen.
Vi red videre, ind i skoven, for at finde et godt sted at tage en god galop tur, det elskede Star og Brutus nemlig. Vi red i cirka 5 minutter da vi kom til en god jord sti, vi satte Star og Brutus i galop, og det gik vældig stærkt. Da vi kom fordi en stor busk, fløg en fasan kok op foran Brutus, som var forrest. Brutus stejlede, og Caroline røg af, der efter stak Brutus af, Jeg hoppede hurtigt af Star for at se om Caroline var okay, hun havde meget ondt i hendes højre arm, jeg fik hende op, bag ved mig på Star, og så red vi hjem. Da vi kom hjem på rideskolen, Hvor Star og Brutus var opstaldet fandt vi Brutus stå og æde græs uden for en af foldene. Jeg tog min mobil og ringede til Carolines forældre, og sagde at hun var faldet af og hvad der ellers var sket, og de lovede at komme, Der efter gik jeg hen og bandt Star og fik fat i Brutus. Da jeg havde sadlet begge heste af, var Carolines forældre kommet. Jeg fik afvide at de ville tage på skadestuen og få set på hendes højre arm, og så kørte de. Jeg gik ind i stalden for at fodre Star og Brutus, og derefter lukke dem på fold.
Da jeg var færdig med det, tog jeg min cykel og begyndte at cykle hjem ad.
Da jeg kom hjem var klokken allerede 18:00.

<b>den er ikke færdig:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad syntes i?- om min 'historie'
  • #2   18. maj 2011 hmm, den er da vældig fin, men der skal lidt mere spænding i, lidt mere drama og noget som man bare ikke kan ligge fra sig igen.
    Du er da godt på vej!:-D

• #3   18. maj 2011 jah, ved godt at der skal mere spænning i, men det skulle forstille en stil, og dette stykke SKAL være med;)

Da vi kom længere inde i skoven er der et stort grantræ.
    Der faldt nogle gran kogler ned, vi så op i grantræet, det havde grene næsten helt ned til jorden.
    Oppe i grantræet hoppede en lille egernunge rundt.
    Den ruskede i grenene og kradsede i koglerne, derfor faldt de ned.
    Vi tog nogle af grankoglerne op, den havde spist af dem?
    det havde den ikke, de var hele, egernet kan ellers godt lide at spise frøene i koglerne,
    men den lille unge var måske ikke stærk nok til at få hul på dem, vi gik videre ved et andet træ, stoppede vi igen, en ræv havde gravet efter biller og mus.
    Trærødderne var helt frie, der var næsten en hel lille hule, måske var det begyndelsen til en rævegrav.
    Men hvad var det, der puslede, vi stod helt stille, pludselig så vi et firben pile væk, det havde varmet sig i solen.

Men tak for rådene smiley

Kommentér på:
hvad syntes i?- om min 'historie'

Annonce