{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.920 visninger | Oprettet:

Hårfarve af huden? {{forumTopicSubject}}

Hej derude!
Jeg har lige farvet hår - eller det vil sige - jeg har lige farvet hår og pande og kind og øre.. *suk*
Det er mørkebrunt, næsten sort.

Jeg glemte, smart som jeg er, både at smøre creme ved hårgrænsen inden farvningen og også at fjerne den misplacerede hårfarve lige efter den kom på - så nu ser jeg mildest talt farlig ud!

Er der nogle der kan hjælpe med et godt råd? Jeg har hørt at aske skulle være et godt trik, men kan ikke umiddelbart få fat i noget aske..

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve af huden?
  • #1   27. maj 2011 haha jeg gjorde det samme dagen før min konfirmation.... det så sjovt ud... smiley

ved desværre ikke hvad du kan gøre..

• #2   27. maj 2011 SIAN:
    Haha, ja okay - så blegner min bekymring om fødselsdagsfest imorgen aften lidt ved siden af din konfirmation! smiley

• #3   27. maj 2011 Du kan præve med lidt kaffegrums, altså det der er i filteret når du har lavet kaffe i kaffemaskinen. Det har en let slibende effekt, og kaffebønnerne indeholder olier der efterlader huden blød. Det er også rigtigt godt til at få olie af fingrene, eller hvis man har pudset sadel og fået sorte fingre.

Virker det ikke, kan du prøve med lidt madolie på noget køkkenrulle.

Kaffegrums plejer at virke for mig, madolie plejer at virke for min veninde.

• #4   27. maj 2011 jeg brugte make- up fjerner, men de kræver at du skrubber godt smiley

• #5   27. maj 2011 Åhhhh ha'. Det minder mig om dengang jeg farvede mig sorthåret. En dag fik jeg en klat hårfarve lidt under øjenbrynet. Fik det så ikke lige fjernet hurtigt, så efter hårfarvningen havde jeg også en sort plet under øjenbrynet. Og dum som jeg er skrubber jeg med en NEGLEBØRSTE!!! Det resulterede så en fin hudafskrabning/sår lige under øjenbrynet smiley

Som Christina siger, så plejer madolie at virke. Det fandt jeg senere ud af smiley

• #6   27. maj 2011 Skin tonic tager det af med det samme. Put det på noget vat og grid det af. Super nemt smiley

• #7   27. maj 2011 Jeg bruger make up fjerner til vandfast mascara .. der plejer altid at være en lille rest, som går af efter nogle dage..

• #8   27. maj 2011 farve fjerner farve.. du tager bare lidt af det farve du har tilbage på en klud og skrubber på der hvor det er..

• #9   27. maj 2011 neglelak fjerner tager den uden problem smiley

• #10   27. maj 2011 Så nu har jeg prøvet: flere forskellige make-up-fjernere, ansigtsscrub, skintonic og neglelakfjerner! Intet af det virkede helt fantastisk, neglelakfjerneren tog en del, men sveg så meget på huden, at jeg måtte give op (måske heller ikke super smart at bruge den efter scrub..) - men alt i alt har det samlet set fjernet en stor del af det!
    Jeg har lige et par ting tilbage jeg vil prøve inden jeg tager til fødselsdag i morgen aften (dog ikke før imorgen, for min hud trænger vist til at "slappe af" nu) - nemlig kaffegrums, citron og madolie - hvis jeg bliver desperat, prøver jeg også lidt sprit.. smiley

Tak for alle rådene - jeg vender tilbage når jeg har prøvet de næste produkter i rækken.. smiley

• #11   28. maj 2011 Jeg afprøvede lige en sidste ting inden jeg smuttede i seng i går - nemlig madolien, jeg tænkte at den nok ikke ville være så hård mod huden..
    Og hold da op, det var et godt råd! Det virkede bare fantastisk! smiley

• #12   29. maj 2011 Så ved man det til næste gang smiley

Kommentér på:
Hårfarve af huden?

Annonce