{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

upassende reklame {{forumTopicSubject}}

hej alle hg'ere..

jeg har nu et par gange set den der reklame for "victoria-milan" eller hvad de nu hedder.. bliver sådan lidt harm over at høre den i radioen, men her på hg syntes jeg ærligtalt det nærmest er upassende i og med der er en del yngre brugere. er det virkelig det vi vil lære "de unge mennesker" !? jeg syntes ihvertfald ikke det er iorden..

hvad syntes i andre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  upassende reklame
  • #1   28. maj 2011 Det er sådan HG kører smiley

• #2   28. maj 2011 Men de er satme dygtige forretningsfolk, aldrig er en reklame blevet debateret så meget.

Ville folk være utro, så var de det nok - reklame eller ej

• #3   28. maj 2011 ja, men tænker bare på alle de "små børn" der ser det og tænker "heeey.." smiley ved godt de lever af annoncer, men alt til sin tid ikke.. og syntes ikke at hg er et sted hvor man behøver sætte sådan noget ind smiley der er sikker masser andre reklame folk der gerne vil give kassen for at overtage pladsen..

• #4   28. maj 2011 Slap nu af med det der...
    Find noget andet og mere fornuftigt at bruge tiden på. Det er sgu bare en reklame.

/FruStolpe

• #5   28. maj 2011 justadreamer: ja, det er de! og har egentlig bare levet med den reklame indtil nu, men lige HER syntes jeg bare ikke det er iorden

• #6   28. maj 2011
    Hvad forfærdenligt er det i at "småbørn" kigger på sådan en side? De kunne lige så godt kigge på en dating side?

Hvis man ikke har tænkt sig at være utro nogensinde, så kan jeg ikke se at man bliver harm over reklamen...

• #7   28. maj 2011 jeg synes at alle reklamer på hg og andre gallerier er dumme
    for man kommet til at trykke på dem o
    g så lukker der er nyt felt op
    og det er lige de tider man ikke har brug for dem

faktisk den er står på siden nu / ved mig

• #9   28. maj 2011 JBFP - det er en hjemmeside for folk, der vil have et engangsknald, være utro eller finde en kæreste :-))

• #11   28. maj 2011 det er en reklame hvor de opfordrer gifte folk / folk i forhold til at have en affære, og man kan så møde folk til affærer på deres hjemmeside smiley

MEGET upassende, og foruroligende!

• #12   28. maj 2011 åh gud det er dog bare en reklame... og ja som sagt børn kan da lige så finde ud af at kigge på en hvilken som helst anden hjemmeside, og for at du skal kunne skrive og se en masse skal de jo også have bruger der inde, og betale for det helt sikkert..

det er dog bare en reklame, ligesom alle andre reklame... slap dog lidt af med det

• #13   30. maj 2011 Jeg synes at det er usmageligt og uetisk at direkte opfordre til utroskab på den måde som de gør..

• #14   4. jun 2011 Jeg er DYBT harm og rystet!!

Jeg syntes kraft edeme ikke at det er iorden! Og specielt på en side som Hestegalleri, som "jeg" betaler til, at de skal sende sådan noget usmageligt lort, gør mig rigtig vred!!
    Da Nova FM startede med at køre kampagnen, kunne jeg slukke for min radio, og skifte kanal. Det er lidt svært med HG at finde et alternativ, og det ved de udemærket godt..
    Heste-galleri's målgruppe, er jo primært BØRN + unge mennesker. Derfor syntes jeg det er endnu mere usmageligt, og langt under bæltestedet.
    Jeg syntes det er et rigtig dårligt signal fra Heste-galleri's side, og syntes de burde skamme sig!
    Victoria Milan - gud fader bevares, ja de kan ikke komme dybere nu!

Syntes i virkelig at det er ok, at børn skal sidde og kigge på reklamer, som opfordre deres mor og far, til at være hinanden utro - og finde en anden partner?

Nej nu må i sku lige holde op..

(Undskyld mit sprog, det gør mig bare RASENE, at alt åbenbart kan købes for penge nu til dags..)

Kommentér på:
upassende reklame

Annonce