{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UNDULAT ER STUKKET AF HJÆLP!
  • #1   29. maj 2011 Undulater (og andre småfugle) som ikke er van til det, kan være noget sarte overfor træk og kulde - så det er måske ikke en god idé at have den anden til at stå ude..

Prøv og efterlys den inde på dyrenes beskyttelses hjemmeside og andre i den stil.
    Hæng sedler op rundt omkring..

Desværre skal du nok indstille dig på, at det bliver meget svært og måske umulig at finde din fugl igen, men held og lykke med det.. Du må gerne lige opdatere, hvis du finder den..

• #2   29. maj 2011 Hun er komnmet ind igen da vindet blev kraftig.. (det var bare lige et desperat forsøg på at hun ville kalde ham til sig, men han er over stok og sten víst.. )
    Hvor længe kan han overleve derude, sådan cirka? vi skal nemlig ha købt en ny ven til den anden undulat, men vil ikke ricikere at den anden dukker op når vi har købt..

er det en god ide at stille mad ud?

• #3   29. maj 2011 skal nok opdatere smiley

• #4   29. maj 2011 chancen for, at han overlever er minimal. Han er ikke vant til vejret, at finde føde selv eller andre dyr og andet som han skal passe på..

• #5   29. maj 2011 Vent til hen midt på/sidst på ugen til at købe en ny undulat vil jeg sige..
    Jeg ved ikke hvor længe den kan overleve, det kommer også lidt an på hvordan vejret bliver, tror jeg. Det er svært at sige..

• Rikke P
    Rikke P Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #6   29. maj 2011 omg tag sku da til dyrehandel og købe en ny de koster 60kr :S

• #7   29. maj 2011 Rikke: Slap dog af..

Men vill lige sige da vores stak af var han væk med det samme og ham fangede vi altså ikke igen :S

• #9   29. maj 2011 Rikke :
    det var da noget l*rt at sige! jeg ser ikke på dyrs vædi udfra hvad de har kostet.. han er meget mere værd for mig, om han så kun har kostet 60 kr

Tak for hjælpen alle andre smiley

Jeg venter til sidst på ugen, og sætter nok nogle eftersønings-sedler op.. håber virkelig han kommer tilbage, kan slet ikke tænke på hvilken grim død han må få hvis han ikke gør smiley

du har nok ret Jannie..

Cecilie er ked af at høre det med din fugl.. smiley n

• #10   29. maj 2011 :S vi havde en tam parkit den slap ogs fri men kom tilbage efter 1 dag, så det kan godt lade sig gøre at de vender hjem (:

• #11   29. maj 2011 Min veninde fandt en blå han undulat i rødovre i sidste uge, men det kan vel ikke være den ?

• #12   11. nov 2011 Det var da heldigt Team COMBI smiley

Veo - nej desvære, min var helt grøn smiley

Vi har altså desværre opgivet at finde ham nu, da han meget vel er end hos en kat eller ræv smiley Håber bare han døde en hurtig og smertefri død, stakkels lille fyr smiley

Kommentér på:
UNDULAT ER STUKKET AF HJÆLP!

Annonce