{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Grådige forældre {{forumTopicSubject}}

hej. er jeg den enste der har "grådige" forædre ?

Det hænge sådan sammen:

For 3 år siden købte de en pony, som jeg havde fundet på nettet, de har INGEN forstrand på heste, jeg ville have den som selvsklabs hest.
de bor på en nedlagt gård.
Jeg har så passet den i 3 år. betalt for ALT.
I dag blev den så solgt. men så ikke en rød reje til pengene. Er slev på su så pengene er i forvejen små.

Min anden hest (ronaldo) er også til salg. ham har jeg betalt havldelen af, og min mor den anden halvdel. Ca har jeg betalt 70 % af dens udgifter.
Min mor sagde så at når den skal sælges skal min far have 1/3 del, min mor 1/3 del og mig 1/3 del ? men hvor hulen kommer min far (det er så min sted far) ind i billedet ? han har ALDRIG NOGENSINDE lagt en øre i hestense, og har ALDRIG rørt dem. !

Jeg har selv passet dem, da de står i stalden hjemme ved dem, og nej de har ingen udgifter på dem.

Forventer ikke at de giver mig halvdelen for den pony vi lige har solgt, men bare et tak, og måske en skilling ?.

er jeg forkert på den ?

De sagde at den pony vi lige har solgt, skulle være min lillebrors. fint nok, men han er 6 år. så han kan ikke passe den selv, derfor har JEG passet den. Der medførte også et dækken til den mm. jeg selv har købt da den frøs i vinters.
desuden ville de gerne have den tilreddet. så jeg fik en pige til at hjælp mig da jeg selv var for stor til den, jeg hentede og brang hende hjem igen. det har jeg heller aldrig set nogle penge til af dem. .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grådige forældre
Kommentér på:
Grådige forældre

Annonce