{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.895 visninger | Oprettet:

Hårvask! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Hvor tit vasker i jeres har og med hvad?
Jeg er nød til at vaske mit hår hver eneste dag da det ellers bliver mega fedtet, og det er skide træls, for håret bliver mega ødelagt af al den vask..

Jeg mener at jeg engang har læst at man kan vaske sit hår i saltvand som det eneste, og det skulle give mega blødt og sundt hår - nogen der har hørt om det, eller endnu bedre, har erfaringer?

Jeg er ret desperat, mit hår er begyndt at knække fordi det er så tørt, men jeg vil heller ikke gå rundt med fedtet hår.. har overvejet bare at tage en "kold tyrker" i ferien, og gå et par dage uden at vaske hår, men jeg ved ikke om det er den rigtige fremgangsmåde?

- Det skal siges at jeg ikke rider mere, så mit hår lugter ikke af hest, selvom det ikke bliver vasket hver dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårvask!
  • #1   31. maj 2011 Jo oftere du vasker dit hår, jo mere fedtet bliver det smiley

Jeg vasker mit hver anden dag da det ellers ville blive enormt fedtet.

• #2   31. maj 2011 Jeg bruger en mild allergivenlig shampoo og gnubber en smule olie ind i hovedbunden som hårkur når det bliver for tørt. Det lyder som om det er en skrap shampoo du bruger der har ødelagt din hovedbunds balance. Kosten, farvning og motion har selvfølgelig også noget at sige, og der findes en række kosttilskud der kan forbedre hårets kvalitet.

• #4   31. maj 2011 Jeg vasker hår ca. hver 3. dag, lige for tiden bruger jeg tigi shampoo og balsam, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med..
    Det kan købes her
    nice.dk

• #5   31. maj 2011 Ja tag en "kold tyrker" i ferien. Det er det bedste du kan gøre for dit hår. Jeg tog en periode hvor jeg vaskede mit hår 1 - 2 gange om ugen, og god, det er lækkert nu! Det får jo sin naturlige fugt på den måde, og det hjælper virkelig. Klamt, men godt.. smiley

• #6   31. maj 2011 Jeg vasker hver 3. dag, mit hår er kanon blødt, men glemmer jeg det og først vasker 4. dag, bliver det fedtet.
    Jeg har taget "kold tyrkere" mange gange (er i en lige nu... føler mig virkelig klam, men det hjælper), ens hår "affedter" det ligesom selv. smiley

• #7   31. maj 2011 Dit hår bliver højest sansynlig hurtig fedtet fordi du vasker det så tit smiley

Jeg vasker hår hver 3. dag ca. og bruger noget shampoo fra nettet, men elida er også en super shampoo =)

• #8   31. maj 2011 Jeg vasker max mit hår en gang om ugen, indimellem går der tre uger mellem hver vask. Mit hår er ikke særlig fedtet, men jeg gør nu heller ikke noget som helst ved det. Aldrig glattejern, aldrig krøllejern, aldrig farvning, aldrig skum eller andre hårprodukter. Og så vasker jeg det kun i parfumefri shampoo, som f.eks. Neutral.

• #9   31. maj 2011 Vasker hver anden dag med neutral shampoo og balsam smiley

• #10   31. maj 2011 Jeg bruger også shampoo fra frisøren, tigi tror jeg det hedder, og bruger sjælden føner og glattejern, men ja, jeg må vel bare tage en kold tyrker smiley med hensyn til det med saltvandet, så ved jeg ihvertfald at hvis jeg bader meget i saltvand og så skyller mig med rent vand bagefter, så bliver mit hår rigtig lækkert.. Men ja det bliver tørt og smadret hvis man lader saltet sidde i, det siger vel næsten sig selv..

Kommentér på:
Hårvask!

Annonce