{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

hjælp til forbedring :-) {{forumTopicSubject}}

min datter var ude og starte stævne i weekenden, og jeg syntes de gjorde det rigtig godt i ld2 en, og var faktisk meget overrasket over dommereners karakter, da hun red til 54 % og de andre der red der ude fik noget højre karakter på trods af bukspring og de slog i galop osv smiley er der ikke nogle søde hg mennesker, der kunne tænke sig og prøve og se den video jeg fik taget derude og fortælle mig hvad der er der gør at de trækker Beauty sådan ned ?
det skal lige siges at det er et gårdstævne, så syntes måske ikke de burde dømme så hård smiley
for jeg syntes de gjorde det rigtig godt, og julie var også selv vild glad bagefter for som hun siger, den har aldrig gået så godt før smiley
videoen hedder Julie & Beauty i LD2 i sig smiley
håber i vil prøve og kigge forbi med en bedømmelse smiley

mvh Dorthe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til forbedring :-)
  • #1   1. jun 2011 Det eneste jeg kan se af fejl er at hun glemmer hjørnerne lidt og den går under lod og slår fra, men helt ærlig, det er et Ld2 pogram, jeg synes hun er dømt virkelig lavt.. Hun burde have redet til 60 eller mere.. Det var virkelig flot redet og hun sidder super pænt i sadlen.. Hun skal bare lige huske at kigge op smiley

• #2   1. jun 2011 Prøv at se hvad der står i kritikken.. Her er hvad der lægges vægt på i en Ld2:

At gøre urutinerede ryttere og eller heste fortrolige med dressurens mest grundlæggende principper.
    Krav: Hesten/ponyen skal være lydig, afslappet og tillidsfuld og have givet korrekt efter på biddet, og den skal arbejde i en utvungen
    holdning med næseryggen lidt foran det lodrette plan. Hesten/ponyen skal gå energiskt fremad i god balance med rentaktede og naturlige
    gangarter, og den skal være i stand til at gå korrekt på de svagt bøjede spor som LD-niveauet forlanger. Der skal lægges mere vægt på
    gangarternes korrekthed og hestens eftergivenhed og lydighed, end på øvelsernes præcision. Rytteren skal have så meget kontrol over
    sig selv, at han/hun er i stand til at kontrollere og indvirke korrekt på hesten/ponyen. I alle travøvelser er det valgfrit, om man rider letridning.
    Såfremt man rider letridning, forventes det dog, at man rider korrekt diagonal. Det er tilladt at gå op i letridning og blot rette evt. forkert
    diagonal umiddelbart efter.

Fx kan dommerne trække en del ned for at den går under bidet og at den går ustabilt flere steder..

Men jeg synes det er et fint ld program og synes det er godt klaret af hende smiley

Kommentér på:
hjælp til forbedring :-)

Annonce