{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Løbet ned af hest - burde jeg? {{forumTopicSubject}}

Det er fordi jeg blev løbet ned af en hest igår.
Jeg skulle lukke den ind fra fold, og da jeg så stod i leddet, kom min elskede pony ''hugtand'' bagfra. Jeg kunne ikke springe til siden, og der var heller ikke plads til at hesten kunne, så det måtte jo gå udover mig. Har fået afvide at min knæ ikke rigtig ville give sig, men stod i låst tilstand. Jeg havde rigtig svært ved at falde, og da jeg så endelig faldte, blev jeg vredet rundt. Jeg blev ramt i ryggen af hesten, ved dog bare ikke lige hvor meget osv.

- Nå, men bagefter gjorde det selvfølgelig meget ondt. Jeg skulle ikke støtte på benet, for så gjorde det ondt i hele lænden og noget af ryggen. Valgte senere at tage på skadestuen.. Der var heldigvis ikke sket det helt vilde, men havde hesten bare ramt lidt ved siden af, havde jeg helt sikkert brækket ryggen :s Jeg fik afvide at jeg skulle vente til mandag, og hvis det ikke blev bedre skulle jeg i røntgen. Bare det ikke gik i benene, så skulle det hele nok gå...

Jaa.. I dag kan jeg næsten ikke gå. Mit knæ gør meget ondt, kan ikke bøje det, eller vride i det. Det er ligesom om det er låst, men alligevel er det ikke. Pt går jeg med forbinding, men synes bare det bliver værre og værre. Får sværre ved at gå, jo længere hen på dagen vi kommer. Men igår var der jo ingenting??

Burde jeg tage på skadestuen igen?

Tak på forhånd :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af kattehegn 3.500 kr.
  • Samling af 2 firrumsreoler fra Ikea 550 kr.
  • Klargøring af drivhus 1.110 kr.
  • GRAV 4 Kirsebærlaurbær op og tag dem med 600 kr.
  • Fastmontering af opvaskemaskine + front 1.000 kr.
  • Hovedrengøring af lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbet ned af hest - burde jeg?
Kommentér på:
Løbet ned af hest - burde jeg?

Annonce