{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Køb af bærbar computer {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nu står jeg og skal have en ny bærbar inden skolestart på universitetet, men jeg kan ikke blive klog på det computer-fis. Jeg søger en med helst 15,6 " skærm, god hukommelse og god holdbarhed.

Er der nogle der har nogle gode råd ang. køb og evt. et mærke + model?

Prisklassen er op til 7000 - så det kan desværre ikke blive en mac smiley

PFT, Nadia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af bærbar computer
  • Lilja  <
    Lilja < Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #2   5. jun 2011 Er rigtig glad for min Acer.... Er heller ikke den store computernørd men den er nem at finde ud af og har ikke haft nogen som helst problemer med den smiley

• #3   5. jun 2011 HP vil jeg anbefale. smiley

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406122420

min mor har samme som den jeg har linket, men der er plads til mere på den her, så overvejer selv at købe den smiley
    en it nørd har sagt god til den smiley

• #4   5. jun 2011
    Hvad folk kan anbefale er forskelligt.
    Nogle syntes acer er noget bæ - andre har sucess med det.

Jeg har personligt sucess med Toshiba...Samt at købe i en computerforretning og ikke Bilka.

• #5   5. jun 2011 Ville have nævnt en Mac, når nu du skal på uni. Ellers har jeg en Sony vaio, den er super god og så er der ikke så mange der har dem + den kan fås i farver. Er netop blevet anbefalet en Sony vaio af en htx nørd, hvis ikke det skulle være en Mac. Kan i dag godt have ønsket at jeg havde købt en Mac, da vaio er også er i den dyre ende og gav 8000 kr inkl taske til 500 kr samt word10 til 1100 kr.. smiley

Mvh Sofie

• #6   5. jun 2011 Jeg vil så ikke anbefale en HP, medmindre det er dem i den dyre ende.

• #7   5. jun 2011 Som en anden siger er det forskelligt hvad folk anbefaler (:
    Jeg vil ikke anbefale HP da jeg syntes det er noget værre l*rt, jeg har ikke haft andet en problemer med det (: ..

• #8   5. jun 2011 Ville anbefale en lenovo!
    De er super gode og jeg har overhovedet ikke haft problemer med min det 1 1/2 jeg har haft den!

• #11   5. jun 2011 Hp bliver dårlig med tiden, har en veninde hvis hp ikke ville opdatere, og den var ikke engang 1 år gammel.

• #13   5. jun 2011 Hvis den ikke kan opdater, er det bare ind med den til rep. ^^
    Fordi det skal den kunne, og det kan nemt være en fejl i hende hardware der kommet så smiley Hun skal bare fortælle manden, at den ikke kan opdater længere..

Som en nørd jeg nu er, tør jeg da godt anbefalde dig nogle mærker smiley

Hp har og altid vært en god computer, og det er det mærke mange folk fortrækker. Det nemt og finde ud af, og kræver ikke den store lærening. Ligesom compac, som osse er hp. De to er nogle rigtige gode bærbare, som er godkendt af en jeg kender, som til dagligt arbejder med computer. Så han ved hvad han snakker om. En dell kan osse være god, jeg er rigtigt glad for min egen, og den kører som den skal. Jeg ville dog fraråde dig Acer, i hvert fald de billige, da de rigtigt hurtige kan blive noget lort pænt sagt. De bliver langsomme, og kan være en krig om at starte op smiley Jeg har selv haft en acer, som jeg rigtigt meget fortrød jeg fik i gave. Og hvis du finder en, opdater dens software når der kommer ny, og passer godt på den. Så kan den holde længe :-)! Håber dette indlæg kunne hjælpe dig lidt:-)

• #14   5. jun 2011 Jeg vil også sige HP smiley

Jeg har en HP pavilion dv2 og den har holdt i 3 år uden nogle som helst problemer!

• #15   5. jun 2011 jeg er meget glad for min HP, den er 2.5 år og er stadig hurtig og fejler intet(:

• #16   5. jun 2011 Har hørt mange som er utilfredse med Acer og HP. Desuden skulle Dell heller ikke være god. Skal selv have en bærbar til gymnasiet, og har fundet frem til, at det enten skal være en Abook eller en Asus, da de begge to er af god kvalitet og har nogle bestemte mærker til skole- og businessbrug (; Lige nu har jeg en Asus, den har holdt i 6 år indtil videre, og den har aldrig fejlet noget.

• #18   5. jun 2011 Tak for svarene :o)
    Det har helt sikkert hjulpet - men føler stadig der er lang vej igen. Tror jeg må ud og snakke med en computernørd i en butik smiley

• #19   5. jun 2011 Er enig med Fake-hesten!
    Asus er bestemt pengene værd. Har ikke hørt dårligt om dem, og har selv en som jeg er rigtig glad for!

Kommentér på:
Køb af bærbar computer

Annonce