{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FS10 Mundtlig Engelsk
  • #1   7. jun 2011 Det er stort set ligesom FSA. Den eneste forskel er at du ikke trækker et spørgsmål derinde. Du skal bare fremlægge hvad du har forberedt, og så snakker du lidt med lærer og censor.

Jeg har været oppe i dag, og havde forventet at niveauet var en del højere, men jeg kom ud med bedre resultat end i 9 klasse (10)

• #2   7. jun 2011 okay, nice smiley det gik jeg også ud fra. Ved du hvor længe ens fremlæggelse skal foregå? smiley

• #4   7. jun 2011 Du skal snakke i ca 7 min ud fra din disp, så spørger censor og lærer ind til dit emne bagefter, og når de mener de har set nok sender de dig ud. Jeg kom igennem med et 7 tal fordi jeg kom til at køre rundt i det samme. Så mange gange handler det ikke så meget om sproget, men om hvordan du fremlægger, hvilket jeg syntes er ualmindeligt dumt

• #5   7. jun 2011 Ja den hedder 7-10 min. Dog tror jeg kun jeg snakkede i omkring 5. Resten var spørgsmål fra lærer og censor, men jeg fortalte hvad der var relevant for mit emne, og det var jo det jeg skulle. Jeg var oppe i morges, og gik der fra med et 12 tal, selvom jeg ikke brugte de 7 min (-:. Så bare du fortæller det der er relevant for dit emne, så er det nok.

• #7   7. jun 2011 Jeg vil også sige at det handler mere om det du fremlægger end dit sprog. Jeg fik at vide at jeg et havde et rigtig flot sprog, et stort ordforråd, ikke en gtammatikfejl og faktisk var den der havde snakket bedste engelsk, men det var bare lige det at de skulle spørge meget ind til emnet, men kunne sagtens svare på spørgsmålene. Så fordi du har en okay fremlæggelse, men et rigtig godt sprog får du 7. smiley
    Synes også det er helt åndssvagt. Min lærer havde også forvemtet at jeg fik 12 sagde han til mig..

Kommentér på:
FS10 Mundtlig Engelsk

Annonce