{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Sikker handel. hvad forlanger i? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg handler en del her inde, da jeg elsker når man finder nogle gode tilbud. Og så er jeg for nærrig til at købe det udstyr jeg gerne vil have fra ny, da det er så dyrt.

Men når i handler hvad forlanger i så fra sælger af oplysninger.
Jeg vil have navn og nummer, så jeg for det første kan tjekke hvor personen er fra for at s eom navnet passer, og så jeg kan komme i kontakt med dem, hvis man skulle blive snydt.
Jeg er heldigvis ikke kommet ud for snyd endnu.

Og hvis i er sælger hvad er i så trygge ved at give ud?
Jeg har oplevet en sælger som ikke ville give nummer ud, selvom jeg havde givet mit.

Hvad syntes i er fair? Og ahr i oplevet snyd selvom i havde fået oplysninger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikker handel. hvad forlanger i?
  • #2   15. jun 2011 Har prøvet at handle to gange herinde..
    Den ene gik ikke, fik adresse og mobil nummer, men adressen passede ikke, det var så noget med en kæreste, men fik så det forkerte kontonummer og følte mig så dum at jeg overhovedet havde prøvet at overføre...
    Tabte ikke penge, men annullerede handlen...

    Den næste fik jeg også nummer, hvor vi skrev sammen og adresse tjekkede adressen og den passede hun fik også min adresse så hun kunne tjekke mig smiley
    Så overførte jeg og pakken kom dagen efter jeg havde overført...

    Så ja..


  • #3   15. jun 2011 Jeg vil have navn, adresse og tlf-nummer, og så tjekker jeg det inden handel. Når jeg sælger giver jeg også altid disse oplysninger, også selv hvis køber ikke har spurgt efter dem.

Kommentér på:
Sikker handel. hvad forlanger i?

Annonce