{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sodavands "drinks"
  • #1   22. jun 2011 jeg tror bestemt ikke du skal begynde at blande kakaomælk i det bliver ulækkert

• #2   22. jun 2011 Du kan lave en sukkerkant rundt om kanten smiley
    Det ser vildt godt ud og smager super!
    Held noget vand på bordet og så kører du kanten rundt i vandet så tager du dit sukker og tager oven på vandet. Det er sådan det holder sig fast d;

• #3   22. jun 2011 er det alkohol frie drinks du leder efter??

• #4   22. jun 2011 *kan ikke finde noget navn*

Ja det er til noget sodavands-disko på ridelejer, så uden alkohol og gerne med sjove farver og smag (:

• #5   22. jun 2011 man kan købe sådan noget farve hvor man hælder nogle dråber i sodavandet , så det bliver sjove farver.. smiley

• #6   22. jun 2011 okay...

jamen du kan altid bruge sprite og blande med de forskellige sirup som roses lime, roses granadine osv.. de kan köbes naesten overalt til ca 20 kr pr flaske og der skal ikke bruges meget men de findes i röd, mörkeröd, lilla, blaa osv og smager godt hvis man blander dem med sprite og faar en fed farve

og saa som der bliver sagt brug det med sukkerkanten det er en kanon effekt..

det har vi ofte brugt naar vi har holdt fester osv da der er 2 ii familien der slet ikke maa drikke alkohol men de skulle jo ikke snydes for en drink smiley

• #7   22. jun 2011 Du kan jo gøre ting som at blande Cola, Fanta, Sprite, faxekondi og rød og grøn sodavand (: gør l.idt forskelligt og prøv dig frem til hva du synes smager godt, og så lav den der sukkerkant som de andre os nævner (: Du kan evt tage og hælde lidt frugtfarve i vandet som du bruger til "klister" for sukkeret så det for forskellige farver (: ..

• #8   22. jun 2011 SÅ er der noget med at du kan hælde nogle forskellige ting sammen så det nærmest ligger i "lag" men kan ikke huske hva det er for nogen ting..

• #9   22. jun 2011 Man kan hælde de farvede grenadine i alt, også juice...
    Hvis du hælder meget forsigtigt får du det lag som Ellehammer snakker om.. smiley
    Tag eksv den blå og bland i appelsinjuice, det bliver sejt grønt...

• #10   22. jun 2011 Så kan jeg lige bruge mine bartender-skills her, haha smiley

Der er jo den klassiske isbjørn - bare uden vodka: Sprite + blå bols/monin/Rose's
    Ellers er der filur: appelsinjuice + rød sodavand
    Sex on the beach: appelsinjuice + tranebærjuice + Rose's Apricot

Det var ligfe nogle eksempler.. Men køb en masse forskellige flasker fra Rose's og så mikser I ellers bare løs med diverse sodavand og juice smiley

• #11   22. jun 2011 Trine

Mange tak for de tre der (: jeg vil meget gerne have flere af den slags hvis du kender flere (:

• #12   22. jun 2011 Og så sæt et jordbær eller noget i den dur i glassets knat smiley

• #13   22. jun 2011 Filur kan også lavest med appelsinjuice og grandine smiley Man hælder appelsinjuice i og grandine ned langs kanten og så lægger det i lag og ligner lidt en filur is smiley

og fandt flg. ved en hurtig googlesøgning:

Appelsin & Jordbær
    20 cl appelsinjuice
    2 cl Jordbærsirup
    Isterninger

Hæld siruppen i til sidst, så der dannes en flot rød bund, orange midte og gul top. Pynt evt. med en sukkerkant.

Chokoshake
    1 skive vanille is
    10 cl kakaomælk

Blendes godt, så der kommer skum på toppen. Pynt med lidt chokoladesovs på toppen af skummet.

Isbjørn
    15 cl sprite
    2-3 cl Blå curcacao sirup

Pynt med blå sukkerkant, evt. også isterninger der er frosset med blå konditorfarve.

Piña Colada
    - Den gamle klassiker er elsket af alle, i alle aldersgrupper. Her uden rom, da det jo er alkoholfrie drinksopskrifter smiley
    10 cl ananasjuice
    6 cl Kokoscreme
    godt med is

Blendes i 30-45 sekunder, og pyntes med en skive ananas og cocktailbær.

Laber Larve
    En drink der smager af slik børn kender er næsten snyd, men ikke desto mindre en sten-sikker vinder!

10 cl Cola
    2 cl Solbærsirup (alternativ 2 cl solbærsaft)
    2 cl Karamelsirup

• #15   22. jun 2011 Jeg ville personligt ikke blande sodavand, men brug evt. noget farvestof!

Kommentér på:
Sodavands "drinks"

Annonce