208 visninger
|
Oprettet:
Hestefanfiktion ! :D {{forumTopicSubject}}
Heeej Seje mennesker på HG!
.
Jeg har længe haft idéen om en Fanfiction mellem en dygtig hestepige og en af mine yndlinsspillere som bare er lidt for kær
.
Jeg har skrevet en indledning som jeg selv synes er meget god, men jeg mangler sådan lidt mit plot
. De eneste konflikter jeg har i den er at hun måske sætter sin ridekarrierer lidt for højt til at kunne leve med i hans drømme om børn og ægteskab, men udover det intet
.
Er der evt. nogle af jer der har en idé eller to?
. Jeg kan sagtens poste indledningen hvis det er !
.
- Aless
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 700
maj 2005
Følger: 334 Følgere: 589 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.614
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
Take A Ride Baby
Chapter 1.
“Bliv liggende, bliv liggende!” hviskede Amy bedende efter hun havde hørt lyden af Especial Valentines hove da de ramte bommen. Det var som om alt blev stille, publikum sagde ingenting, klokken talte ikke højt mere, det eneste Amy hørte var lyden af hendes elskede vallaks trin, og lyden bommen lavede da den ramte ridebanebunden. ”Fuck!” udbrød hun fortvivlet, mens hun klappede vallakken fortrøstningsfuldt på halsen. ”Tak fordi du prøvede baby,” hviskede hun og lavede en overgang til trav. Vallakken prustede og slog med hovedet som for at fortælle at det var altså ikke godt nok for den.
Da Amy red af banen kunne hun ikke lade være med at føle sig enormt skuffet. De havde klaret sig så godt, de var i blandt de tre eneste som var kommet fejlfrie videre til omspringningen, og nu afhang deres placering af de andre rytteres ridt. Bare fordi Amy kiksede en eneste afstand til den store oxer.
”Ms. Maccoy, hvordan vil du vurdere dine chancer videre i konkurrence efter dit nedslag?” spurgte en journalist og stak prøvende en mikrofon op i hvad der normalt ville være langt over Amys hovedhøjde. Amy kunne mærke tårene presse sig på, hun havde aldrig været god til skuffelser, og specielt ikke når hun havde været så tæt på triumf. Hun smilede prøvende til journalisten og tænkte sig lidt om. ”Jeg er virkelig skuffet, Especial Valentines gik virkelig godt, og jeg følte virkelig vi havde gode vinderchancer, også kikser jeg afstanden på oxeren, det er surt, og for at være helt ærligt håber jeg lidt på at de to andre laver samme fejl,” svarede hun ærligt og blinkede hurtigt tårerne væk fra øjnene. Journalist smilte fortrøstning fuldt og sagde tak. Da Amy skridtede videre kiggede hun uopmærksomt ud over publikum på opvarmningsbanen, og hendes blik blev hurtigt fanget af lige præcis den person hun havde glædet sig til at se hele dagen. Hans halvlange hår var sat op med et elastik hårbånd fra Nike, som altid når han havde været til træning, hans brune øjne strålede og han smilede forsigtigt til hende. Hun mærkede hurtigt sommerfuglene i maven vågne op og baske rundt. Hun skridtede over til tribunen og lavede en parade ud foran manden. ”Jeg så lige det sidste af din runde, det er jeg ked af princesa,” sagde han og smilede fortrøstningsfuldt til hende. ”Det forhåbelig stadig nok til en placering,” sagde hun og stirrede ud i luften.
jun 2008
jun 2008
Er også selv blevet glad for mit eget navn, men er stadig vild med navnet Amy xD
Taktak!
jun 2008
I kan følge den på Movellas hvis det er
maj 2005
Følger: 334 Følgere: 589 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.614
jun 2008
Hedder AlessandraxD derinde, det er en side hvor man kan lægge sine historier ind
Jeg har skrevet lidt mere på indledningen og skrevet kapitel 2 ind, nogle der vil læse?
Hestefanfiktion ! :D