{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

Hestefanfiktion ! :D {{forumTopicSubject}}

Heeej Seje mennesker på HG! smiley .

Jeg har længe haft idéen om en Fanfiction mellem en dygtig hestepige og en af mine yndlinsspillere som bare er lidt for kær smiley .

Jeg har skrevet en indledning som jeg selv synes er meget god, men jeg mangler sådan lidt mit plot smiley . De eneste konflikter jeg har i den er at hun måske sætter sin ridekarrierer lidt for højt til at kunne leve med i hans drømme om børn og ægteskab, men udover det intet smiley .

Er der evt. nogle af jer der har en idé eller to? smiley . Jeg kan sagtens poste indledningen hvis det er ! smiley .

- Aless smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestefanfiktion ! :D
  • #1   28. jun 2011 Vil du ikke poste din indledning? Så vil jeg gerne læse den og tænke lidt kreativt, for at se om jeg kan komme på noget? (:

• #2   28. jun 2011 Jeg vil også enormt gerne læse indledningen, og så måske tænke lidt over tema'er og situationer som kan forkomme smiley Skriver selv en hel del, så det kunne være fedt med noget helt nyt at læse smiley

• #3   28. jun 2011 Jeg er ikke helt færdig med den, men enjoy! smiley .

Take A Ride Baby
    Chapter 1.

“Bliv liggende, bliv liggende!” hviskede Amy bedende efter hun havde hørt lyden af Especial Valentines hove da de ramte bommen. Det var som om alt blev stille, publikum sagde ingenting, klokken talte ikke højt mere, det eneste Amy hørte var lyden af hendes elskede vallaks trin, og lyden bommen lavede da den ramte ridebanebunden. ”Fuck!” udbrød hun fortvivlet, mens hun klappede vallakken fortrøstningsfuldt på halsen. ”Tak fordi du prøvede baby,” hviskede hun og lavede en overgang til trav. Vallakken prustede og slog med hovedet som for at fortælle at det var altså ikke godt nok for den.
    Da Amy red af banen kunne hun ikke lade være med at føle sig enormt skuffet. De havde klaret sig så godt, de var i blandt de tre eneste som var kommet fejlfrie videre til omspringningen, og nu afhang deres placering af de andre rytteres ridt. Bare fordi Amy kiksede en eneste afstand til den store oxer.

”Ms. Maccoy, hvordan vil du vurdere dine chancer videre i konkurrence efter dit nedslag?” spurgte en journalist og stak prøvende en mikrofon op i hvad der normalt ville være langt over Amys hovedhøjde. Amy kunne mærke tårene presse sig på, hun havde aldrig været god til skuffelser, og specielt ikke når hun havde været så tæt på triumf. Hun smilede prøvende til journalisten og tænkte sig lidt om. ”Jeg er virkelig skuffet, Especial Valentines gik virkelig godt, og jeg følte virkelig vi havde gode vinderchancer, også kikser jeg afstanden på oxeren, det er surt, og for at være helt ærligt håber jeg lidt på at de to andre laver samme fejl,” svarede hun ærligt og blinkede hurtigt tårerne væk fra øjnene. Journalist smilte fortrøstning fuldt og sagde tak. Da Amy skridtede videre kiggede hun uopmærksomt ud over publikum på opvarmningsbanen, og hendes blik blev hurtigt fanget af lige præcis den person hun havde glædet sig til at se hele dagen. Hans halvlange hår var sat op med et elastik hårbånd fra Nike, som altid når han havde været til træning, hans brune øjne strålede og han smilede forsigtigt til hende. Hun mærkede hurtigt sommerfuglene i maven vågne op og baske rundt. Hun skridtede over til tribunen og lavede en parade ud foran manden. ”Jeg så lige det sidste af din runde, det er jeg ked af princesa,” sagde han og smilede fortrøstningsfuldt til hende. ”Det forhåbelig stadig nok til en placering,” sagde hun og stirrede ud i luften.

• #4   28. jun 2011 Det er også i Heartland jeg faldt over navnet, og har elsket navnet lige siden ! smiley . Den gang jeg var mindre ville jeg gerne selv hedde det Oo

• #7   28. jun 2011 Jeg kender ikke så meget til deres metoder som sådan i virkeligheden, men kan rigtig godt lide dem smiley . Hvis du har lyst til at forklare må du meget gerne sende en PB ! smiley .
    Er også selv blevet glad for mit eget navn, men er stadig vild med navnet Amy xD

Taktak! smiley .

• #10   28. jun 2011 Bare rolig, i kapitel to er det slut med at være prettyboy, der ryger han sgu op - og måske ned igen smiley .

I kan følge den på Movellas hvis det er smiley .

• #12   28. jun 2011 Må tilslutte mig de andre... det virker rigtig spændende indtil nu. Dejligt med en indledning, som slår godt an, uden at røbe for meget smiley Det gør at jeg virkelig har lyst til at læse videre smiley

• #15   28. jun 2011 http://www.movellas.com/da/

Hedder AlessandraxD derinde, det er en side hvor man kan lægge sine historier ind smiley .

Jeg har skrevet lidt mere på indledningen og skrevet kapitel 2 ind, nogle der vil læse? smiley .

Kommentér på:
Hestefanfiktion ! :D

Annonce