{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Ungaren spørgsmål til dem der har været der? {{forumTopicSubject}}

Hej da det er første gang jeg skal ud og rejse og turen går til Ungaren vil jeg gerne høre lidt om hvad der er der nede

1) hvad er der at opleve som i syns man bare burde se og prøve

2) hvordan er maden i landet og kan man få rugbrød der nede

3) er det billigt at købe tøj, tobak, mad mm i Ungaren

4) samt kan man bruge MasterCard

samt vis der er andet i kan fortælle der rat at vide om turen der ned må i meget gerne fortælle det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungaren spørgsmål til dem der har været der?
  • #1   28. jun 2011 vil bestemt anbefale dig at at prøve et af deres kurbade!
    og ungarsk mad er fantastisk.. kan helt klart anbefales..!

    Budapest skulle være en meget smuk og unik by!

    der Balatonsøen er også meget smuk og speciel.

    Min familie på min mors side er fra ungarn, er dog selv født og opvokset i DK! Men vi har tit fået ungarsk mad til familie komsammen mm. og det smager fantastisk.. smiley


  • #2   28. jun 2011 Min mor og bror har lige været i Budapest. Det skulle være en smuk by, lidt ala Paris, men lige så dyr som Danmark.

  • #3   28. jun 2011 Glæder mig os til at komme der ned at smage maden elsker udlansk og nyt mad er bare ikk så tit man for det her i DK

    Skal bo i en hytte ved balatonsøen på en camp hvor der os skulle være et total nice vandland med rusjebane der går ud i søen


  • #5   29. jun 2011 Diana ikke så langt fra balaton Boùglàr Ligger et stort ridecenter med opvisning og rideture i en fantasktisk bebjerget skov. Kan ikke huske hvad stedet hedder men det kan varmt anbefales! Dog ligger der også en MEGET tæt op af byen der skal du ikke tage ned, du rider ca 30 min mellem sigøjnere, synde hunde og Bjørnesakse!! og Guiderne er ligeglade!! det er en stor hvid stald på størrelse med et mega ridehus og så er der malet en hest på gavlen!!! Tag ikke derned!!! Ellers en utrolig dejlig camp og rutsjebanen er mega skæg =o)

  • #6   29. jun 2011 Kind of magci

    det bliver nok desværre en tur uden heste da jeg skal med min far der ned og hans kone og børn kan IKKE lide heste desværre


Kommentér på:
Ungaren spørgsmål til dem der har været der?

Annonce