Hjælp til computer problem {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har næsten lige fået min computer hjem fra reperation og idag ville jeg så ligge nogle billeder ind på den via min kortlæser (USB 2.0)..
Først når jeg satte den til computeren kom der et ikon frem nede i højre hjørne, men når jeg klikkede på det stod der kun at installering var fuldført.. Jeg kunne ikke klikke åben eller noget..
Og nu når jeg prøver er der intet ikon mere.. Jeg kan ikke finde enheden under denne computer eller under enheder og printere, og hvis jeg siger tilføj enhed finder den den heller ikke.. Det eneste der sker når jeg sætter den i, er at den siger en lille bip lyd som den plejer, og kortlæseren lyser.. Og så er den ellers ikke til at finde på computeren..
Er der nogen der kan hjælpe mig eller ved hvor jeg kan skrive til?
Tak
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.027
Så kan det være USB ikke er slået til i BIOS. Ved ikke hvad styresystem du kører på og om du har servicepack på eller om du mangler driveren.
Nok nemmest at tale med reperationsstedet igen, hvis de har slettet noget eller ikke fået slået den til i BIOS.
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 51 Emner: 100 Svar: 591
Hvordan er du blevet hjælpe-admin?
Det er da dejligt
Tak for hjælpen,, hvordan finder jeg BIOS?
Jeg aner intet om computere.. smiler
aug 2007
Ang. spørgsmålet som HA, så skriv dig på listen her...nå der mangler HA er kikkes listen igennem
(link fjernet)
aug 2007
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 51 Emner: 100 Svar: 591
Jeg må nok få en anden til at ordne det
aug 2007
Hjælp til computer problem