{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Hjælp til computer problem {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har næsten lige fået min computer hjem fra reperation og idag ville jeg så ligge nogle billeder ind på den via min kortlæser (USB 2.0)..
Først når jeg satte den til computeren kom der et ikon frem nede i højre hjørne, men når jeg klikkede på det stod der kun at installering var fuldført.. Jeg kunne ikke klikke åben eller noget..
Og nu når jeg prøver er der intet ikon mere.. Jeg kan ikke finde enheden under denne computer eller under enheder og printere, og hvis jeg siger tilføj enhed finder den den heller ikke.. Det eneste der sker når jeg sætter den i, er at den siger en lille bip lyd som den plejer, og kortlæseren lyser.. Og så er den ellers ikke til at finde på computeren..

Er der nogen der kan hjælpe mig eller ved hvor jeg kan skrive til?
Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til computer problem
  • #1   7. jul 2011 først ville jeg prøve et andet USB indgang, hvis det ikke virker. Så tjek stifinder om der er kommet et ekstra drev og gå ind den vej.

Så kan det være USB ikke er slået til i BIOS. Ved ikke hvad styresystem du kører på og om du har servicepack på eller om du mangler driveren.

Nok nemmest at tale med reperationsstedet igen, hvis de har slettet noget eller ikke fået slået den til i BIOS.

• #2   7. jul 2011 Hej Berit..
    Hvordan er du blevet hjælpe-admin? smiley
    Det er da dejligt

Tak for hjælpen,, hvordan finder jeg BIOS?
    Jeg aner intet om computere.. smiler

• #3   7. jul 2011 BIOS er ikke et sted personer uden viden skal gå ind, den styrer hele opstarten af pc´en og får du lavet noget forkert derinde går det rigtig galt (Jeg personligt går heller ikke derind og kan heller ikke huske hvad knap man trykker ved opstarten) , der skal du have fat i en med rigtig god kendskab til pcér. En pc- nørd ved hvad der skal gøres smiley

Ang. spørgsmålet som HA, så skriv dig på listen her...nå der mangler HA er kikkes listen igennem

(link fjernet)

• #4   7. jul 2011 Jeg ved lidt om pcér men bruger meget min bror, når det er så teknisk smiley

• #5   9. jul 2011 Okay mange tak smiley
    Jeg må nok få en anden til at ordne det smiley

• #6   9. jul 2011 Håber du får styr på det smiley

Kommentér på:
Hjælp til computer problem

Annonce