{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

støj hvornår {{forumTopicSubject}}

nu bor jeg inde midt i byen, og sidste lørdag skulle den ene nabo abselut(staves) begynde og rive tag ned kl 7 så det lød som et kanoslag der sprang,
og denne lørdag skal en anden nabo så begynde og brække gulv op med en eller anden larmende maskine kl 8.
så tænkte lidt på, er der ikk nogle særlige tidsrumsgrænser inden i byen hvornår man må have lov til at larme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støj hvornår
  • #1   9. jul 2011 Mener at have hørt noget med klokken 8 i weekenden, men er absolut ikke sikker ... Kan man ikke finde noget på nettet ?

• #2   9. jul 2011 jeg mener så jeg har hørt kl 9, og min nabo siger han har løst inde på politiets hjemmeside noget med kl 10, men kan bare ikk rigtigt finde noget.

• #3   9. jul 2011 Jeg bor også midt i byen, mine genboere spiller højt musik og holder fest næsten hver weekend, og vælger også at holde festen ned på gaden hvor de så står og råber og larmer. Tror det var forig lørdag de valgt at fælde træer kl.7.30 om morgen.
    I nat var der så et kærestepar der råbte og skændes og det lød som om de var oppe og slås, valgt derfor lige at kigge ud af vinduet. Jeg må indrømme jeg virkelig har svært ved at falde ordenligt til i byen, har nu boet her et år, og har ellers boet på landet hele livet med søde stille og rolige naboere hele mit liv. Det savner jeg godt nok.

• #4   9. jul 2011 jeg er nemlig også vokset op ude på landet, hvor der er stille og roligt.. har boet inde midt i byen i 2 år, og selvom det ikk lige er mig, har jeg vænnet mig fulde folk, folk der skændes og unge fyre der tror den brostensbelagte gade lige nede foran mig, er en racer bane...

men mener bare og have hørt at der er særlige støjgrænse regler for ombygning og sådan i weekenderne i byen

• #5   9. jul 2011 Ja det mener jeg også kan dog ikke lige hjælpe dig med hvad tid det er fra og til.

• #6   9. jul 2011 Tror det skal stå i din kontrakt, hvornår folk i bygningen må larme.
    Håndværkere må vist gå i gang kl 6 i hverdage og 8 i weekenden smiley

• #7   9. jul 2011 nu er det ikk i min bygning...

• #8   9. jul 2011 det er forskelligt fra sted til sted, da det er noget beboer eller grund ejerforeningen beslutter

• #9   9. jul 2011 Jeg hader støj smiley er flyttet ind ved siden af en der ELSKER at forme sten med en vinkelsliber!

Går amok... Det støver & larmer! Plus han hamre pæle i jorden i for tiden, da han er ved at skabe det "8" vidunder i sin have... Åh gud..
    Han kan virkelig bringe mit tis i kog!
    Han har også indraget lidt af de andre naboers grunde "de brugte det jo ikke alligevel" Han besluttede og så at lukke en sti som vi brugte til at gå forbi hans have, når vi skulle lufte vores hunde.. Ja det larmede så ikke helt så meget, da han gjorde dette, kun da han hamrede pæle i smiley he he ååh ha ja ja..

Savner seriøst snart en normal nabo.. Har ikke boet ved siden af en normal nabo siden 2006... *piv piv* he he...

Kommentér på:
støj hvornår

Annonce