Ikke min dag {{forumTopicSubject}}
Årh .
Idag er IKKE min dag.
Jeg skulle ud og tage mig af Coda, der har fået små betændte sår op af begge sine sokker. Det er noget muk og/eller "bjørnekløer + sol"-sår .. jeg ved det ikke rigtig, men faktum er, at sårskorperne skal pilles af, benene vaskes, tørres og derefter smøres ind i noget creme.
Meeeeeen. Selvom han tager det UTROLIGT pænt, så synes han jo ikke at det er vold sjovt at få pillet i sine sår, hvilket betyder han helst ikke vil stå stille. Så han møfler frem og tilbage, op med benene, frem og tilbage med benene osv. Det er jævnt irriterende, men forståeligt. Så det kan jeg leve med, trods tålmodigheden bliver mindre og mindre.
Oveni det ligger vores nye sted i en skov, hvilket betyder mange insekter. Mange insekter. Mange bidende</i> insekter.
Hold kæft, hvor det tærer på tålmodigheden konstant at blive bidt af myg!
Så står man der med en urolig hest, sårskorper under neglene og myggestik over det hele.
Christ.
Well, jeg fik pillet, vasket og skulle tørre. Men halvvejs igennem tørringen vælger krikken at stille sig på håndklædet og nu vil han af ukendte årsager ikke løfte sit ben. Så efter mere og mere aggressive forsøg fra min side, løfter han endeligt sit ben .. lige op i mit ansigt.
Jep, hesteknæ vs kindben er en unfair kamp..
Efter at have ømmet mig, mærket den flotte nye bule i mit fjæs og ordnet hans ben færdige, skal han så ud og gå en tur. Helst en hel time, da det skal hjælpe på hans hove.
Men ligeså snart vi bevæger os ud fra grunden bliver vi overfaldet af diverse blodsugende insekter, så den tur blev ikke helt så lang.
Barh, hesten skal på fold og nu kan nerverne og tålmodigheden snart slet ikke mere, men da jeg skal lukke "leddet", som består af to hegnssnore er den nederste for kort og i et desperat forsøg på at få snoren til at hænge fast, rører jeg hegnet og får selvfølgelig stød.
Jeg giver op og slæber mig tilbage til bilen, kører hjem og da jeg langt om længe er hjemme, finder jeg ud af at jeg har glemt min mobil i stalden.
Fuck my life.
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
Jeg hader det der med at de støder skallen ind i én. Hele ens hjerne runger og man ser stjerner, mens hesten bare står der og ser nuttet og fuldstændig urørt ud x)
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.047
Men ja sikke en møg dag du har haft
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 787
Det er simpelthen så trælst når det hele bare går galt. Der er noget om det når folk siger, "Uheld kommer sjældent alene"
Har selv haft en rigtig hyggelig dag ude ved hestene som opførte sig eksemplariske på trods af angreb af onde klæger og irriterende fluer.
Jeg skulle så ha været til en koncert med en veninde som valgte at brænde mig af.. Jeg stod og ventede på hende i over 2 timer ude ved indgangen til koncert mens det stod ned i stænger, men hun kom aldrig. Har desuden tabt 500 kr. på billetter, surt! .__.
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 644
sidste ugen måtte ponyen have dyrlæge ud
der var osse nogle andre ting hun ikke kunne finde og så mente hun jeg havde taget dem hvilket jeg ikke forstår for jeg ejer en fjordhest og hun har en meget spinkel pony så ideen i at tage de ting til hendes pony er jo meningsløs :S
undskyld det blev lidt langt meen det var en møg uge sidste uge
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
Hold da op, det var satme også en dårlig uge - sikke en dårlig veninde!
- jeg er ked af at høre det med din kat, puha
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 644
Ikke min dag