{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

onde drømme ): {{forumTopicSubject}}

Hej piger og drenge..
jeg har et problem som går mig rigtig meget på og som gør at jeg får det rigtig skidt..

mit problem er at imens min kæreste er i frankrig på ferie drømmer jeg.. og det er ikke gode drømme men drømme om min kæreste som gør alt muligt..

fek.s
i nat drømte jeg at jeg var hjemme hos hans far og jeg havde pludselig 2 heste derover..
hans bedste vens kæreste, min kæreste, mig og hans far var med i denne her drøm.
men først sker det at min yndlings af de der heste som jeg overhovedet ikke kender, kommer til skade og jeg ligger i boksen og græder over at den måske skal aflives.. samtidig står min kæreste og hans bedste vens kæreste og kigger på..
pludselig forsvinder hesten og stalden og jeg sidder i min farmors opgang o:
min kærestes far er der stadig og sidder med mig, men min kæreste og hans vens kæreste er væk..
så spørger jeg hans far hvor de er henne og han peger bedrøvet op på min farmors lejlighed.. jeg går så derop.. og ser dem sidde i hendes sofa og han siger 'jeg er ikke sikker på hvem jeg er mest forelsket i, dig eller hende'
(det er så mig der bare er 'hende')
resten af drømmen drømmer jeg intet andet end jeg begynder at tude i søvne.. ):

den anden drøm begyndte med at mine forældre var mega onde ved mig og lavede alt mulig lort.. og så drømmer jeg at jeg vågner ved en sms hvor der stod noget med at han ikke havde gennemtænkt det med at være min kæreste og at han ikke kunne have en kæreste mere og så nåede jeg ikke at læse mere..
hvor det føltes s¨å virkelig at jeg vågenede med det samme og turde ikke kigge på min mobil.. men heldigvis havde han ikke skrevet noget..

det gør mig rigtig rigtig ked af det for jeg tror ikke det er fordi jeg ikke stoler på ham, for det gør jeg..
og jeg elsker ham og kunne aldrig selv gøre sådan noget imod ham..

er der andre der har prøvet noge ligende eller ved hvad jeg kan gøre for ikke at drømme sådan.. jeg er træt af at vågne i tåre..

jeg søger alt i alt nogen der ved hvad det evt kunne være og hvad jeg kan gøre --

kærlig hilsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  onde drømme ):
Kommentér på:
onde drømme ):

Annonce