{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet udstyr :)
  • #1   15. jul 2011 Jeg har lavet min egne pandebånd fra bunden af:) med garn;)
    De er selvfølgelig ikke i særlig god kvalitet da det jo bare er helt almindelig garn, men de er bløde og jeg tror de er behagelige for hesten at have på:) Og så kan man jo selv vælge farver og mønster og sådan:p

Bare lige fordi jeg så der ikke var respons på dit spørgsmål, så syntes jeg alligevel du skulle have et eller andet svar;) Haha

• #2   15. jul 2011 Freja: Det lyder spændende, det tror jeg da jeg vil prøve :-). Tak!

• #3   15. jul 2011 Puha det er svært at forklare, men jeg kan se om jeg kan finde nogle herhjemme og sætte et billede ind, ellers bliver det nok først imorgen:)

Jeg fik sådan set inspiration af et pandebånd en pony jeg engang red på havde. Det var sådan flettet og så tænkte jeg at sådan et kunne man da selv lave:) Nu har jeg lavet et par stykker, og det er egentlig ikke så svært når man først lige har funder fidusen til hvordan man skal gøre det;)

Prøver lige at lede lidt herhjemme:)

• #4   15. jul 2011 Pia: Det er helt i orden :D. Jeg vil nemlig os gerne selv se/høre det smiley

• #5   15. jul 2011 Fandt det første jeg lavede, og har lagt et billede ind på min profil. Ved ikke hvor godt man kan se det, men så kan i da få en fornemmelse af hvad det er:o)

• #6   15. jul 2011 Altså jeg har bare taget noget hvid, sort og grå garn. Så har jeg, her på denne, bundet en knude i hver ende men ladet enderne af garnet stikke ud som en lykke.. Så har jeg bare flettet de tre farver og bundet det på samme måde i den anden ende:) sådan næsten tror jeg.

Det er meget besværligt at forklare, måske skulle jeg faktisk filme når jeg lavede en? Men det tager alligevel lidt tid jo. Hehe

• #7   15. jul 2011 Jepjep

Kommentér på:
Hjemmelavet udstyr :)

Annonce