{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

et par spørgsmål om sikkerhedsvest ? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at anskafe mig en sikkerhedsvest til turridning, og den skal jo passe i størelsen så...

Har I jeres på over eller under (vinter)jakken.

jeg vil helst ikke købe en S der passer mig, hvis jeg skal have en tyk jakke inden under, eller omvendt- ikke kunne få jakken lukket pga. vesten...

Kan man købe en brugt uden risiko for at den har en usynlig skade, ligesom hjelmer og autostole kan have.

Jeg er ret kort i det, festkjoler og corsager passer mig ret dårligt i standartmål, er der nogen modeller af de veste som er gode til korte mennesker.

jeg har en idé om at sådan en vest vil kravle op om ørerne på mig, lidt som en redningsvest, da jeg prøvede en vest i ridebutikken men (som oftest) havde ekspedienterne i den butik travlt, (med at snakke privat) så jeg gik min vej igen, for jeg syntes vesten og betjeningen var lige ringe...

håber I har et par gåde svar derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et par spørgsmål om sikkerhedsvest ?
  • #1   16. jul 2011 Jeg har altid jakken inde under, da jeg føler mig for usmidig hvis den er udenpå. smiley
    Hvis du er i tvivl, så tag en tyk jakke med ned i butikken, og prøv den under. smiley De fleste sikkerhedsveste kan også spændes ind og ud, alt efter hvilket tøj man har indenunder.

• #2   16. jul 2011 Modellen med lameller kan oftes sagtens være under din jakke uden problemer og er smidige og kravler ikke op. de kan også reguleres ret meget i str til både sommer og vinter brug hvis du vil have den udenpå jakken

• #3   16. jul 2011 jeg plejede bare at have min inde under smiley
    altså en langærmet trøje, og så vesten, og så en jakke smiley - det var dog til opvarmning til springtræning, da jeg ikke havde den på på tur o:

- men køb en med lameller (?), de er hundrede gange mere behagelige en de der stive nogle smiley

• #4   16. jul 2011 Har min indeunder jakken, altid smiley

Kommentér på:
et par spørgsmål om sikkerhedsvest ?

Annonce