Tyveri på Ballerup rideklub {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu hørt der er flere mennesker som har mistet deres ting inden for de sidste 14 dage, nu var det min tur.
Du har indtil på torsdag (den 21. juli kl. 16.00) til at lægge mine hvide Catago Gamacher tilbage hvor du tog dem, nemlig i sadelrummet nede bagved under mit Blåternede Rhino dækken, hvis dette ikke sker, kan jeg heldigvis genkende mine gamacher og du vil blive politi anmeldt, jeg håber du er fornuftig og benytter denne chance.
Jeg synes det er dybt forkasteligt at der er en der er gået ind i det rum, som ikke har noget at gøre der inde, sadelrummet er aflåst når os der har ting der inde ikke er der, så du har været inde, og snuse og kigge og derefter taget mine gamacher mens vi har været der ude, højst sandsynligt imens vi har været ude at ride, jeg håber du har en rigtig dårlig smag i munden.
De er forsvundet fra sadelrummet mellem torsdag d. 14 og søndag den 17 juli. Dog mener jeg at jeg så dem Fredag eller Lørdag. De er kun Brugt én gang, og var en julegave fra mine forældre.
Hvis der er nogen der kan komme med oplysninger om hvor mine gamacher er, eller hvem der har taget dem, giver jeg en dusør på 150 kr.
Mvh. En vred, og skuffet Maria Holck Rasmussen (Maria med Fiona) (ved oplysninger, kan jeg kontaktes på: mobil: 26142660 eller mail: maria_holck@hotmail.com)
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.189
håber virkelig der er en sjæl der har en rigtig grim smag i munden, og aflevere dem tilbage til dig....
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
men håber da du finder dine ting
mar 2006
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 206
Vi har ikke problemer som sådan, jo inden for de sidste 14 dage, og jeg har postet dette for at folk får fokus på det. Og måske nogen der vil være venlige at hjælp, ved at holde øjne og øre åbne..
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
Tyveri på Ballerup rideklub