{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Tyveri på Ballerup rideklub {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu hørt der er flere mennesker som har mistet deres ting inden for de sidste 14 dage, nu var det min tur.

Du har indtil på torsdag (den 21. juli kl. 16.00) til at lægge mine hvide Catago Gamacher tilbage hvor du tog dem, nemlig i sadelrummet nede bagved under mit Blåternede Rhino dækken, hvis dette ikke sker, kan jeg heldigvis genkende mine gamacher og du vil blive politi anmeldt, jeg håber du er fornuftig og benytter denne chance.

Jeg synes det er dybt forkasteligt at der er en der er gået ind i det rum, som ikke har noget at gøre der inde, sadelrummet er aflåst når os der har ting der inde ikke er der, så du har været inde, og snuse og kigge og derefter taget mine gamacher mens vi har været der ude, højst sandsynligt imens vi har været ude at ride, jeg håber du har en rigtig dårlig smag i munden.

De er forsvundet fra sadelrummet mellem torsdag d. 14 og søndag den 17 juli. Dog mener jeg at jeg så dem Fredag eller Lørdag. De er kun Brugt én gang, og var en julegave fra mine forældre.

Hvis der er nogen der kan komme med oplysninger om hvor mine gamacher er, eller hvem der har taget dem, giver jeg en dusør på 150 kr.

Mvh. En vred, og skuffet Maria Holck Rasmussen (Maria med Fiona) (ved oplysninger, kan jeg kontaktes på: mobil: 26142660 eller mail: maria_holck@hotmail.com)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri på Ballerup rideklub
Kommentér på:
Tyveri på Ballerup rideklub

Annonce