Skal jeg skifte mit rideudstyr ud? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg overvejer meget om jeg skulle sælge ud af mit udstyr for at spare op til en spansk sadel og div. andet.
Men problemet er at i flere år har jeg jo nu haft en Isabell Werth Dressur sadel og en Wintec 500 som springsadel. Jeg ved ikke helt om jeg ville kunne undvære det og hvad hvis man fortryder?
Er der nogle af jer der har gået fra det ene til det andet hvor i har ryddet fuldstændig ud?
Det skal lige siges at jeg har aldrig rigtig startet stævner så uanset hvad er det mest for hyggens skyld jeg rider og træner.
Håber nogle har prøvet det samme/overvejer det samme og kan fortælle hvad de gjorde og om man har fortrudt.
Kh. Tina
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
Har besluttet at jeg skal have mig en dressur sadel først..
Når/hvis pengene engang er der, så får jeg mig en spansk sadel, (med læderbom) hvis jeg nu får den, og så græder mig selv i søvn over at have solgt alt det andet og jeg hader min nye finde spanske sadel
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.588
Men jeg overvejer også lidt hvilken model jeg skulle vælge hvis det nu var.
Jeg har jo prøvet Bent Branderups sadel og var tilfreds i den, men er der nogle der kan fortælle mig forskellen og fordele og ulemper ved de forskellige slags?
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.084
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.588
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Hun er utrolig sød, og hjælper gerne så godt hun kan.
Selv har jeg lige købt et nyt bid ved hende, som hun fik specialt lavet i størrelsen til mig, og det er bare perfekt! Virkeligt mit drømme bid. Hun har også fundet noget spansk udstyr til mig, som man ellers ikke kan få herhjemme, nu mangler jeg bare at få sparet op til det. xD
Har også snakket med hende ang sadel og trense, og der var hun virkelig sød, og hjælpsom med at fortælle hvilken type sadel jeg skulle kigge efter (ville have købt en fuldt monteret sadel i Spanien hvis vi kom der ned i år), når jeg kiggede på sadler i spanien.
Skal jeg skifte mit rideudstyr ud?