{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Skal jeg skifte mit rideudstyr ud? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg overvejer meget om jeg skulle sælge ud af mit udstyr for at spare op til en spansk sadel og div. andet.

Men problemet er at i flere år har jeg jo nu haft en Isabell Werth Dressur sadel og en Wintec 500 som springsadel. Jeg ved ikke helt om jeg ville kunne undvære det og hvad hvis man fortryder?

Er der nogle af jer der har gået fra det ene til det andet hvor i har ryddet fuldstændig ud?

Det skal lige siges at jeg har aldrig rigtig startet stævner så uanset hvad er det mest for hyggens skyld jeg rider og træner.

Håber nogle har prøvet det samme/overvejer det samme og kan fortælle hvad de gjorde og om man har fortrudt.

Kh. Tina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg skifte mit rideudstyr ud?
  • #1   18. jul 2011 Åååh kender det dilemma alt for godt smiley

Har besluttet at jeg skal have mig en dressur sadel først..
    Når/hvis pengene engang er der, så får jeg mig en spansk sadel, (med læderbom) hvis jeg nu får den, og så græder mig selv i søvn over at have solgt alt det andet og jeg hader min nye finde spanske sadel smiley he he (selvom jeg ikke tror det er tilfældet)

• #2   18. jul 2011 Okay... smiley
    Men jeg overvejer også lidt hvilken model jeg skulle vælge hvis det nu var.
    Jeg har jo prøvet Bent Branderups sadel og var tilfreds i den, men er der nogle der kan fortælle mig forskellen og fordele og ulemper ved de forskellige slags?

• #3   18. jul 2011 Jeg vil sige netop de 2 sadler du har nu ligger lavt i markedet pt da der er så mange til salg af dem. så problemet er ´hvis du skulle sælge dem så er det til hvor meget da IW ligger i 3500 og ned ad prisleje 500 ha rjeg ikke lige lagt mærke til, men har dog set mange til slag

• #4   18. jul 2011 Mette: det er heller ikke en hast sag og inden jeg måske finder den rigtige spanske sælger jeg ikke det andet....

• #5   18. jul 2011 Som Centaur skriver, skriv og tage en snak med Line. smiley
    Hun er utrolig sød, og hjælper gerne så godt hun kan. smiley
    Selv har jeg lige købt et nyt bid ved hende, som hun fik specialt lavet i størrelsen til mig, og det er bare perfekt! Virkeligt mit drømme bid. Hun har også fundet noget spansk udstyr til mig, som man ellers ikke kan få herhjemme, nu mangler jeg bare at få sparet op til det. xD
    Har også snakket med hende ang sadel og trense, og der var hun virkelig sød, og hjælpsom med at fortælle hvilken type sadel jeg skulle kigge efter (ville have købt en fuldt monteret sadel i Spanien hvis vi kom der ned i år), når jeg kiggede på sadler i spanien. smiley

Kommentér på:
Skal jeg skifte mit rideudstyr ud?

Annonce