{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

Jeg vil lære at spille Klaver.. {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger...
Jeg vil lære at spille klaver..
Men jeg gider ikke, at gå til undervisning i det, og alt det der pøjpøj.. Jeg ved man kan lære det selv..
- Men hvordan?o.O
Kender i nogen danske hjemmesider, hvor man kan læse og få viden om det. Og noder?:).
Jeg har selv et keyboard ..
Og til vinter, har min veninde og jeg, besluttet os for at spille en sang sammen, på hver sit..
Jeg lære lidt af hende, ja. Men vil også gerne lære det lidt selv :-).
Håber der er nogen søde mennesker, der vil hjælpe mig lidt smiley

///Stefani Andersen, ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil lære at spille Klaver..
  • #1   25. jul 2011 Du kan i en hver musik forretning købe bøger der fortæller dig en masse og lære dig de der simple og hyggelige børnesange også kan du arbejde dig ud fra det smiley

    Jeg har selv lært mig at spille inden for de sidste par måneder med sådan nogle bøger, og har ikke tal på hvor mange børne sange jeg kan nu xD også lidt My chemichal romance, linkin park, nightmare before christmas og sådan smiley


  • #4   25. jul 2011 *TEAM SCREAM* K
    Ja, det ved jeg :-).
    - Men det eneste problem er bare, jeg ved ikk hvor jeg skal trykke. Der står jo ikke tal og bogstaver på klaveret.. Jeg vil kende noderne, vide hvilke toner, jeg skal trykke på..
    Hvis du forstår?:-)...

    Kristine Bærentz Holst .
    Går jeg trykker på linket står der bare '' Desværre, siden blev ikke fundet '' s-:
    smiley


  • #5   25. jul 2011 Jamen i de bøger viser de også hvor du skal trykke og sådan smiley alt står skrevet og tegenet i nogle af dem smiley

  • #6   25. jul 2011 Tror du man kan læse de bøger via. nettet? smiley

  • #7   25. jul 2011 Det ved jeg faktisk ikke smiley

  • #8   25. jul 2011 "Gehør på klaver med mer" er de bøger, som jeg startede med, dengang jeg for maaange år siden begyndte til klaverundervisning. Der er 3 bind i serien og synes de er rigtig lette at forstå og tingene er forklaret godt. Ud over disse bøger havde jeg en del engelske bøger, men da jeg ikke var så gammel, læste jeg ikke teorien i dem, så kan ikke lige udtale mig om hvorvidt de er gode eller ej.
    Jeg gik til undervisning i 4 år hvorefter jeg holdt en pause på nogle år. Da jeg genoptog det var jeg blevet ret ringe og kunne knap nok læse noder - så jeg har været helt forfra de sidste år og lært mig selv det hele igen. I dag spiller jeg Chopin, Tchaikovsky, Burgmüller, Beethoven osv. dvs. intermediate-advanced niveau. Så det kan godt lade sig gøre at lære det selv smiley

    http://www.noder.dk/gehoer-paa-klaver1.html



  • #9   26. jul 2011 Det er ligemeget nu, mennesker ..:-/
    Min moster har givet mit keyboard væk, og de har ødelagt det ....


Kommentér på:
Jeg vil lære at spille Klaver..

Annonce