{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingdams sadelmager
  • #1   27. jul 2011 Har ikke selv prøvet dem, men har et par veninder, der har været meget tilfredse med dem(; Dog har jeg også hørt om folk, der var utilfredse.
    Men tror det er utrolig svært(hvis ikke umuligt) at finde en, hvor ingen kan komme med noget de er utilfredse over.

• #2   27. jul 2011 Har selv gode erfaringer med dem.
    Men der er jo altid delte meninger om alle fagfolk, men man kan jo kun sige, at Ingdams har rigtig meget erfaring og kender også mange andre der har været glade for dem smiley

• #3   27. jul 2011 ja der kan i se med delte meninger.
    Har overhovedet ingen gode oplevelser, jeg ventede i næsten en måned på et opkald fra dem (:

• #4   27. jul 2011 Tak for svarene smiley Ja, der er så mange meninger! Jeg havde besluttet mig for at bruge Birgitte funder som jeg mener hun hedder.. Men da jeg låste om rigtig mange som nu havde advokat sager over hovedet vil jeg absolut ikke bruge hende, og Bach fra Aalborg tiltalte mig ikke sindsygt smiley

Men de skal til nordjylland om 10-14 dage så jeg regner med at mit opkald kommer før smiley

• #5   28. jul 2011 Jeg har været utrolig tilfredse med dem - min tidligere pony gik med en sadel derude fra og den passede bare super godt både til ham og jeg. De er iøvrigt super grundige;)

Kommentér på:
Ingdams sadelmager

Annonce