{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Uren hud? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ALTID haft problemer med dårlig hud, men det er først begyndt at irretere mig nu, ved ikke hvorfor smiley

Jeg tog så ned til matas for at få hjælp til en god cream, og fik så anbefalet en ansigtsrensning og en cream jeg skulle bruge derefter, hvilket stortset ikke har hjulpet. ( det var nogle af matas egne produkter)
Jeg har derudover også mange hudorm som gør at jeg får en masse små knobber ved hagen, næsen, og ved panden..
Nogen der kan anbefale nogle produkter eller skulle jeg overveje en hudlæge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uren hud?
  • #2   27. jul 2011 Har fået afvide af en kosmetolog at matas produkter bare skulle gøre det værre. Produkterne fra Ole Henriksen er mega gode, men de er også rigtig dyre...

• #3   27. jul 2011 Altså det er jo slet slet ikke så slemt som nogle mennesker desværre kan plages af, men det er træls for mig. smiley
    Okay det lyder lidt skidt at det skulle gøre det værre. smiley
    Men det er jo lidt træls når man får anbefalet det de mener er bedst og det så ikke virker smiley

• #4   27. jul 2011 Dem i matas har jo fået afvide at de skal anbefale deres egne produkter . Så hvergang jeg skal derind og købe noget, siger jeg fra starten af at jeg ikke er intra i deres produkter. Det tager de også meget fint, også prøver vi nogle andre.

• #5   27. jul 2011 Jeg er uddannet kosmetolog, syntes du skal prøve og gå til en kosmetolog eller prøve dermalotica eller nimue smiley de super gode og blir " lavet" til din hud smiley håber det hjalp dig lidt smiley

• #8   27. jul 2011 Først vasker du dit ansigt i lunken vand, og bruger derefter Neutrals Shower. Efter det, tager du en klat på størrelse emd en 1-krone af ekstra jomfru oliven olie og smører ud i dit ansigt.

Dette gør du hver aften eller hver morgen. Det har hjulpet utroligt godt på mig, og er desuden også billigt! smiley Husk bare at det skal være EKSTRA jomfru oliven olie og af mærke, der har jeg desværre ikke så stor erfaring, da jeg bare bruger den fra Spar xD

• #9   28. jul 2011 Prøv at snakke med din læge, ved man kan få nogen piller som jeg ved hjalp for en jeg kender smiley

Ellers har jeg selv brugt noget fra Tea Tree serien fra The Body Shop som har hjulpet for mig smiley Men det kræver jeg omhyggeligt vasker ansigt morgen og aften, hvilket jeg nok ikke er så god til at få gjort smiley

• #10   28. jul 2011 Jeg bruger cliniq når man starter med at bruge det. Går huden helt amok og blomster. Men der efter funger det bare.

Jeg har haft brugt matas eget, min hud på hagen tørrede så meget ud at huden sprakkede

• #12   28. jul 2011 Catharina H: Hvis bumserne er genetisk anlagt som mine var har man og drikke ingen indflydelse på din hud, dette er en skrøne som min hudlæge sagde.

Jeg var rigtig hårdt plaget og fik for tre år sidden en henvisning til hudlægen efter itallige forsøg på selv at klare det med diverse produkter.

Så kom jeg i en stærk behandling med piller, som jeg skulle gå til kontrol med 1 gang om måneden og få taget blodprøver for at tjekke levertal osv.

Det var en rigtig skrap omgang som stod på over et år og går stadig til kontroltjek en gang hvert halve år nu, men er så glad for resultatet, så hvis dit er genetisk er det bare med at komme afsted til hudlægen smiley

• #13   28. jul 2011 ups...tatstefejl er gratis smiley

• #14   28. jul 2011 husk at købe produkter efter din hudtype. Det nytter ik noget du køber en rigtig fugtig creme hvis du har meget fedtet hud.

jeg selv er stor fan er Tea-tree-oil og det er super godt til min hud. Bruger det både i skrubbecreme, som ansigtsvask og har sådan en lille pen hvor man kan smøre det på nogle spots. Af tonic bruger jeg nivea og som creme bruger jeg en økologisk dansk creme Melisa, hedder den vist. Til mine øjenomgivelser hvor jeg er ret tør, bruger jeg en tyk niveacreme. Men jeg vil også sige at jeg har aldrig haft de store problemer med uren hud, undtagen her i foråret. Men søg en kosmetolog, så får du nemlig hjælp til hvad der passer lige netop til dig;)

Kommentér på:
Uren hud?

Annonce