862 visninger
|
Oprettet:
Uren hud? {{forumTopicSubject}}
Jeg har ALTID haft problemer med dårlig hud, men det er først begyndt at irretere mig nu, ved ikke hvorfor
Jeg tog så ned til matas for at få hjælp til en god cream, og fik så anbefalet en ansigtsrensning og en cream jeg skulle bruge derefter, hvilket stortset ikke har hjulpet. ( det var nogle af matas egne produkter)
Jeg har derudover også mange hudorm som gør at jeg får en masse små knobber ved hagen, næsen, og ved panden..
Nogen der kan anbefale nogle produkter eller skulle jeg overveje en hudlæge?
aug 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 1.036
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.688
Okay det lyder lidt skidt at det skulle gøre det værre.
Men det er jo lidt træls når man får anbefalet det de mener er bedst og det så ikke virker
aug 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 1.036
jun 2007
Følger: 105 Følgere: 102 Heste: 12 Svar: 39
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.501
Dette gør du hver aften eller hver morgen. Det har hjulpet utroligt godt på mig, og er desuden også billigt!
nov 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 431
Ellers har jeg selv brugt noget fra Tea Tree serien fra The Body Shop som har hjulpet for mig
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.084
Jeg har haft brugt matas eget, min hud på hagen tørrede så meget ud at huden sprakkede
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 402
Jeg var rigtig hårdt plaget og fik for tre år sidden en henvisning til hudlægen efter itallige forsøg på selv at klare det med diverse produkter.
Så kom jeg i en stærk behandling med piller, som jeg skulle gå til kontrol med 1 gang om måneden og få taget blodprøver for at tjekke levertal osv.
Det var en rigtig skrap omgang som stod på over et år og går stadig til kontroltjek en gang hvert halve år nu, men er så glad for resultatet, så hvis dit er genetisk er det bare med at komme afsted til hudlægen
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 402
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.272
jeg selv er stor fan er Tea-tree-oil og det er super godt til min hud. Bruger det både i skrubbecreme, som ansigtsvask og har sådan en lille pen hvor man kan smøre det på nogle spots. Af tonic bruger jeg nivea og som creme bruger jeg en økologisk dansk creme Melisa, hedder den vist. Til mine øjenomgivelser hvor jeg er ret tør, bruger jeg en tyk niveacreme. Men jeg vil også sige at jeg har aldrig haft de store problemer med uren hud, undtagen her i foråret. Men søg en kosmetolog, så får du nemlig hjælp til hvad der passer lige netop til dig;)
Uren hud?