{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hjælp fra jer med børn {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Jeg står i en meget dum situation...

Jeg bor nu i sønderjylland og skal flytte til falster, pt er pengene ikke så store jo da det koster en formue at flytte den tur..

Så nu sidder jeg og overvejer en løsning som er billig og midlertidig...

Jeg har fundet en 2 værelses lejlighed (ikke stor) 44 kvm der er et værelse på 15 kvm og så stue køkken og bad og gang + stor fælles have..

Så kommer mit spørgsmål kan man godt med 2 børn bo i en 2 værelses lejlighed, min plan er sådan at mine 2 drenge på 2 og 5 år får værelset og jeg så har en madras stående i gangen jeg kan tage ind om natten... ville dette kunne lade sig gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp fra jer med børn
  • #1   30. jul 2011 Nu har jeg ikke børn, men jeg har boet halvdelen af mit liv i et toværelses rækkehus med min mor og søster. I starten delte os søskende værelse men efterhånden fik vi hver sit og min mor sov i stuen. Det fungerede fint igennem flere år.

    Så tror godt din løsning kan fungere, men måske vil drengene blive trætte af at dele værelse med tiden. Ved ikke om det er det samme som med os piger, måske kommer vi lettere op at toppes end drenge gør.


  • #2   30. jul 2011 midlertidigt kan du sagtens.. hvorfor ikk? Mange bor på lidt plads..

  • #3   30. jul 2011 jege har gjort det samme..

  • #4   30. jul 2011 tak for dit svar, min løsning er kun for 1 til 2 år så der burde de kunne enes

  • #5   30. jul 2011 det kan godt lade sig gøre sig hvis man finder en god løsning og det bare er for en periode, vi 5 mennesker i en 3værelses lejlighed på 69 kvmdet vil sige en på 1, en på 3 og en på 7 det er småt men godt for så kommer vi da hinanden ved hehe:) , vi skal så flytte i rækkehus nu her i august hvilket er tiltrængt:)

    men når det kun er for en periode så kan det sagtens gå og også når de nu ikke er så store, men du kan sagtens selv vudere når de begynder at få brug for hver deres værelse og så er det jo bare at få fat i noget større når den tid kommer smiley


  • #6   30. jul 2011 Selvfølgelig kan det lade sig gøre, folk har gennem tiderne boet meget tættere sammen end som det, da jeg var bare godt nok længe siden da var vi fire søskende om et værelse en dreng og tre piger, det gik ok, men i dag er det jo sådan at børn helst skal have eget værelse, men da mine piger var små ville de selv om de kunne have eget værelse så ville de helst sove i samme værelse da det gav dem tryghed

  • #7   30. jul 2011 Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men mine 2 piger delte værelse indtil den store var 6 år gammel. Det fungerede fint nok. Vi havde dog en 3-værelses, dvs. soveværelse, børneværelse og stue.

    Jeg har selv boet i en 2-værelses med min mor og søster da jeg var teenager, og det kan altså ikke anbefales.

    Mine piger er idag 12 og 14 år gamle, de har hver deres værelse og jeg ville nødig se dem dele værelse. Et teenageliv kræver rum til at kunne gå ind på sit værelse og lukke døren efter sig.



  • #8   30. jul 2011 Ej skal du flytte? Kommer da til at savne dig..

  • #9   30. jul 2011 vi har boet i en 2 værelset lejlighed med 2 unger og det kan man sagtens vores er endd 1 og 3 . og hele sommeren har vi boet i vores campingvogn:-D

Kommentér på:
Hjælp fra jer med børn

Annonce