{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Job samtale {{forumTopicSubject}}

Har ansøgt sendt en ansøgning som ungarbejder i en bager, og blev i dag ringet op at de gerne vil have mig til samtale imogen smiley

Men da jeg aldrig har været til job samtale før har jeg ikke så meget viden om det..

Hvor foregår det? Er der noget man bare SLET ikke skal gøre eller sige, og er der noget som kan give "plus point"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job samtale
  • #1   8. aug 2011
    Plus point er at dit arbejde står højt på listen..
    Dvs. at du godt vil aflyse en aftale i eftermiddag med veninden fordi en på arbejdet er blevet syg og du så istedet kan tage vagten.

Og lad for guds skyld være med at snakke om ferie FØR du er blevet ansat...

• #2   8. aug 2011 Positiv, giv et arbejdsomt indtryk, hvis du har noget arbejds erfaring er det fint at nævne hvis det kommer op. kig folk i øjnene uden at stirre, og giv et fast håndtryk. hvil i dig selv, og fornem hvad de søger smiley held og lykke.

• #3   8. aug 2011 Vær dig selv ... Det har altid hjulpet for mig smiley
    Hvis de spørger om der er nogle ting du ikke er så god til, så vær ærlig og sig det - så virker du som en der kender dig selv ... Har også altid hjulpet for mig, og på trods af jeg hver gang har sagt jeg er dårlig til hovedregning og tysk og engelsk har jeg da haft 3 forskellige jobs i butik smiley ... Og ellers bare smil og vær glad og positiv som de andre siger smiley

Kommentér på:
Job samtale

Annonce