{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Travløb {{forumTopicSubject}}

Er flyttet til odense og har alt den transport jeg vil gratis ( elsk på hypercard ), så tænkte om travløb var værd at tage ind og se på - også selvom man ikke interessere en?

Jeg har indtryk af mange dårlige ting i travløb og vil gerne se hvordan det ser ud i virkeligheden.

Men betaler man entre eller kommer man bare ind?
Nogle fifs hvis man vil ind og se et løb? Som iøvrigt først er kl. 18 - lyder lidt sent, men heldigvis stadig lyst om sommeren til billeder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Travløb
  • #1   12. aug 2011 For nogle år siden, var jeg jævnligt på travbanen i Billund.
    Kom der i forbindelse med at min onkel sponsorede nogle løb.

Synes faktisk det var vældig sjovt at se på. Man kan sagtens følge med i hvad der sker, selvom man ellers ikke kender så meget til det.

I Billund mener jeg ikke det koster noget, så længe man bare kigger på. Men hvordan det er i Odense ved jeg ikke.

• #2   12. aug 2011 Da jeg var derinde og kigge kostede det vist 25 kr at komme ind :b

Det var sjovt nok at se, men vi blev ikke og så alle løb, hvilket jeg var glad for, for dagen efter læste min mor i afvisen at to heste var blevet aflivet på banen smiley

Men det er sjovt at se live, for de løber godt nok til de små heste :b

• #3   12. aug 2011 Det finder du kun ud af hved at prøve. ;o)
    Vi er jo nogen der er bidt af en gal traver.
    Pris: ingen ting kun hvis du spiller eller hvis det er en eller anden bestemt dag hvor der er et eller andet fint løb.
    Du kan jo også prøve at tage der ud en hverdag og snuse til kemien i staldene.
    Men prøv da så kan det jo være du også bliver bidt af en gal traver. ;o)

• #4   12. aug 2011 tror det er forskelligt fra sted til sted om man betaler for indgang eller ej smiley
    men syntes du skulle gøre det
    jeg har altid elsket at komme på travbanen også selv om vores ikke skulle løbe smiley

• #5   13. aug 2011 jeg syntes det er super sjovt at komme på travbanen, men nu har jeg også selv en travhest, så syntes det er sjovt at komme det sted hvor han har løbet løb en gang, men nu er jeg så også begyndt at komme derude for at træne montéløb med ham, så oplever banen på en anden måde...

Men rent tilskuer mæssigt er det sjovt at komme derude og evt. spille på de forskellige heste..

• #6   13. aug 2011 synes altid det er en fornøjelse at få en dag til at gå på en travbane, det er så hyggeligt (:

• #7   13. aug 2011 jeg elsker at komme på væddeløbsbanen,har selv haft både trav og gallophest,og kender lidt folk i miljøet,det er super hyggeligt at være der og se hvordan det virkelig går til,det kan klart anbefales

• #8   14. aug 2011 kribler helt i fingrene for at prøve at komme ind og se et løb efter i alle har skrevet tror da vist vi skal et smut på billund travbane en dag, det må være den nærmeste kolding smiley

Kommentér på:
Travløb

Annonce