{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

hund+vacc spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hej tøser

tænkte på, er det lovligt når hunden er registreret i DK osv og tage til tyskland (altså tysk dyrlæge lige over grænsen) og få hunden behandlet og vaccineret osv???

det er nemlig en del billigere i tyskland end i danmark..

hvordan er reglerne for det?? nogle der kan svare på det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund+vacc spørgsmål
  • #1   13. aug 2011 Det tror jeg ikke der er noget galt i hvis det er vaccination og sådan noget, men hvis det er chip er jeg ikke helt sikker på det er lovligt smiley
    prøv og søg på google hvis ikke du allerede har gjort det ;D

• #2   13. aug 2011 synes ikke rigtig jeg kunne finde noget svar...
    men hun er jo chippet og det hele det er bare de årlige vacciner lige i mit tilfælde lige nu..

men jeg ved ved heste der er det sådan at min veninde har heste der er registreret i echa... og de chipper med tyske chip selvom hestene står i DK og er registreret i DK osv osv osv...

• #3   13. aug 2011 nåre okay smiley
    du kan jo evt. spørge den tyske dyrelæge smiley

• #4   13. aug 2011 ja det må jeg jo prøve når vi til at hun skal have stikket igen smiley

• #5   13. aug 2011 Ja det mener jeg ikke at man kan smiley

Det er jo det samme som f.eks at jeg fik vaccineret min gamle gris i Spanien mod sygdomme osv.

- Vi kunne ikke få hende med, fordi tyskland ikke kunne se om vaccinationen indebærte sygdomme(som hun så havde med hvis.) eller om det var vaccinationen MOD sygdomme smiley

• #6   13. aug 2011 vaccinerer i HUND hvert år? o.O

• #7   13. aug 2011 rosmear--> det er jo når de er unge så de første er årlige... derefter hver andet år... det er den sidste "årlige" hun skal have i år

• #8   13. aug 2011 Det er da bøvlet at kører til tyskland for det..

Bare husk at det jo skal dække det samme..

• #9   13. aug 2011 zofia--> for mig er det ikek bøvlet da jeg har nogle venner som bor i tyskalnd og der er hun tit med nede... så det ville være en køretur på 5 min fra mine venner af til dyrelægen

• #12   13. aug 2011 catharina--> min hund er skam også passet med alt og i hoved og røv.. der findes ikke bedre måde at en hund kan have det på som min har det... og min er vaccineret og godkendt til at komme med til udlandet da jeg har familie i tyskland som hun er med på besøg hos når vi kører derned... og i tyskland indeholder vaccinen det samme som her i DK...

• #13   13. aug 2011 og det har ikke noget at gøre med at jeg ikke vil ofre pengene på min hund. havde da også selv indekatte som blev vaccineret hvert år selvom de aldrig kom ud.. så NEJ jeg er ikke nærig hvad det angår.. man når man har muligheden for at spare 200 kr vil jeg da også gerne gøre det.... for så har jeg 200kr ekstra til at forkæle min hund for

Kommentér på:
hund+vacc spørgsmål

Annonce