{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.722 visninger | Oprettet:

Så får jeg en kopi af mit eksamensbevis, men ...? {{forumTopicSubject}}

Nu fik jeg endelig ringet til gymnasiet vedr. mit forsvundne eksamensbevis. Det var kontordamen ikke spor stolt over, skulle jeg hilse at sige! smiley

Nå, men jeg får tilsendt en kopi af kopien, men jeg undrer mig over noget, hun sagde. Først sagde hun "... men det er jo aldrig helt det samme" - hvor jeg dertil tænkte "Nej, det er det vel ikke, men kan fint overleve det!", hvorefter hun så bagefter sagde "Det giver aldrig gode point...", hvor jeg tænkte "HVAD?!" ...

De uddannelsessteder, der skal se mit eksamensbevis får jo ikke tilsendt det originale ekamensbevis af mig alligevel. Der tager man vel alligevel en kopi og sender til dem. De opdager, da aldrig at det er en kopi af en kopi og IKKE en kopi af det originale eksamensbevis eller hvad .....? :S

Hun har gjort mig helt nervøs nu!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så får jeg en kopi af mit eksamensbevis, men ...?
  • #2   18. aug 2011 Hahahahahahaha xD
    ... Sorry, men synes simpelthen det er SÅ sjovt at jeg ikke er den eneste der kan smide et eksamensbevis væk få uger efter man har fået det...

nå til sagen..
    Nej det har ikke nogen betydning, de fleste steder bliver det hentet elektronisk, så med mindre du skal i til Forsvaret, som gerne vil have den slags på papir skal du sikkert ikke sende det i papir form smiley

• #3   18. aug 2011 Sisse A

Jeg forstår heller ikke, at det kan lade sig gøre! Jeg har endevendt ALT på mit værelse, og det er simpelthen bare væk. Jeg tror faktisk, at jeg kom til at smide det ud med en kæmpe stak papire kort tid efter, jeg fik det xD

• #4   18. aug 2011 Jeg har kun brugt alle mine eksamensbeviser da jeg skulle bruge elevplads og da jeg søgte job i Østrig. Og de fik dælme ikke originalerne

• #5   18. aug 2011 Jeg har på et uddannelses sted skulle fremvise mit originale uddannelses bevis, de ville ikke godkende en kopi, så jeg måtte medbrige mit det originale smiley
    Og den anden uddannelse jeg er ved har blot fået en kopi.

• #6   18. aug 2011 Jeg blev student i 1999 og har aldrig haft brug for originalen, kun til at kopiere.. og jeg har søgt flere stillinger gennem årene, så tror godt du kan tage det roligt.. de kan jo se du har eksamen, så hvorfor skulle en original være så vigtig.. i værste tilfælde kan de vel få det bekræftet på skolen du har taget eksamen

Kommentér på:
Så får jeg en kopi af mit eksamensbevis, men ...?

Annonce