{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Elsker du dit job? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt nysgerrig efter at hører hvad folk laver, hvis de virkelig elsker deres job, og ligefrem glæder sig til at komme på arbejde.

Jeg har et bijob som selvstændig fotograf som jeg holder meget af, desværre kan jeg ikke leve af det og er kommet i en "krise" med hvad jeg ellers skal lave - for faktisk kan jeg ikke alverden. Jeg har HG1 og ellers har jeg arbejdet hos TDC lige siden. Nu kan jeg bare mærke at jeg snart skal til at lave noget andet. Måske sælge alt hvad jeg ejer og har, også tage jorden rundt i et år og "finde" mig selv?
Jeg har også overvejet at lave kalendre som man kan sælge, men det giver ikke alverden.
Har også overvejet om man kunne være rejsefotograf for f.eks SAS eller andre selvskaber, men mon ikke det er svært at komme igennem nåle øjet?

Derfor vil jeg hører, jer her fra hestegalleri, hvad der gør at I elsker jeres job og evt har nogle forslag til hvad jeg kan gå igang med :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning + afskaf haveaffald 1.660 kr.
  • Hænge stor lampe op 1.200 kr.
  • Fuge toilet 1.000 kr.
  • Afløbs ventil i håndvask sidder løst så vasken er utæt. 830 kr.
  • Sætte skab op badeværelse mm. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinstang 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elsker du dit job?
  • #1   21. aug 2011
    Find ud af hvad der betyder noget for dig ved et arbejde.

Elsker du kundekontakt? Elsker du at hjælpe mennesker? Vil du helst være alene? Skal arbjedet være aktivt eller stille siddende? Inden eller udendørs? Skal du bruge hænderne eller er du mere til papirnus?

Selv vil jeg fortælle om et job jeg stoppede med pr. 1 august. Jeg fyldte nemlig 18år også kan man ikke være ungarbejder mere.
    Jeg arbejde i Kvicklys blomsterafdeling ( tror kun der findes 1 eller 2 ) og jeg var så glad for arbejdet. Som min kæreste sagde; han har aldrig oplevet noget menneske være glad for at skulle på arbejde, især ikke folk der går på gymnasiet imens,
    Men jeg så altid frem til at skulle på arbejde.
    Elsker kundekontakten der bliver blandet med arbejde med hænderne. Jeg blev ret klog på alle blomsterne og derfor har jeg også valgt aat jeg vil være blomsterdekoratør.

• #2   21. aug 2011 Jeg er ved at uddanne mig til SSH, og er i praktik pt. Jeg elsker det og glæder mig hver dag til at komme på arbejde. Nyder de gamles selvskab og det at hjælpe dem.
    min store drøm er dog at komme ind og køre for falck.

• #3   21. aug 2011 jeg er ved at læse til dyrlæge og er også pt i frivillig praktik - og det er skønt!! smiley

• #4   21. aug 2011 Jeg har ikke nogen uddannelse som sådan. Jeg har HG1 og ellers har jeg bare arbejdet. Jeg er selvstændig fotograf og det er jeg ret glad for

• #5   21. aug 2011 pt. er jeg gymnasieelev, så jeg har et job som opvasker..
    det er meget godt pt, men ikke noget at snakke om ;-).
    jeg ved heller ikke hvad jeg vil senere i mit liv - overhovedet.
    har også lige søgt som bartender på buddy holly, men det er som sagt fordi mine arbejdstider ikke er så gode når jeg er opvasker, når jeg er studerende.. så er det nærmest bedre med nattejob smiley

• #6   21. aug 2011 Jeg har også været i blomsterfaget og det gør mig også super glad, jeg bruger alle mine penge på blomster - men tror ikke jeg kunne arbejde med det igen...

• #7   21. aug 2011
    Tænkte ikke på uddannelse, men som sagt mere på hvad du kan lide at arbejde med smiley

Hvorfor kun 1 år på HG og ikke 2?

• #8   21. aug 2011 HG tog jeg bare for at komme igang med noget efter min fars død, så jeg ikke bare gik hjemme. Men mens jeg gik der, fandt jeg hurtigt ud af, at jeg IKKE skulle fortsætte der, jeg måtte videre. Undervisningen var meget useriøs og der var 90 udlændinge og klasse tog så mange stoffer at det halve kunne være nok - jeg kunne virkelig ikke lidt af være der, så droppede at tage HG2 - er også glad for at jeg ikke tog den, for ved godt nok ikke lige hvad jeg skal bruge den til nu

• #9   21. aug 2011 Jeg er uddanet landmand inde for Kvæg samt prdutionsleder også inde for Kvæg og jeg elsker de fantastiske dyr og er pt på island for at passe køer smiley men regser hjem til dk her til okt. og så skal jeg i gang med noget andet ved bare ikke hvad og at det ikke bliver køer denne gang da jeg er lidt træt af de arbejds tider der er

• #10   21. aug 2011
    Tænkte at hvis du er glad for menneske kontakt kunne du jo blive salgsassistent eller andet med butik?

Men igen, svært når man ikke ved hvad du kan lide at arbejde med/om/som.

• #11   21. aug 2011 Jeg er uddannet sosu - assistent og ja jeg elsker mit job og ved jeg har valgt rigtig. Er ikke i tvivl - men om jeg bliver i faget, i "marken" mange år ved jeg ikke. Da det tager en helt forkert drejning ift. politik og økonomi. Det man lærer i sin uddannelse, bliver mere og mere sat i bås - og er ikke så anvendeligt mere som det var engang. Pga. besparelser.

• #12   21. aug 2011 Hej jeg ELSKER mit job .. Jeg køre eksport med modul vogntog 25meter til Finland jeg er så glad for mit arbejde for jeg er mig selv og har ikke en sur chef i nakken og ringer han kan jeg bare lade være med at ta tlf. jeg har super gode kollegaer. og verdens bedste lastbil som jeg har helt for mig selv .eneste øv side er jeg kun er hjemme 1½ døge fredag nat til nu søndag .. så jeg savner mine under (som tit er med) og min mand og min hest..

mvh Jeanette

• #14   21. aug 2011 Hvorfor satser du ikke på fotograf-vejen? Det vil folk godt betale for. Evt. aftale med rideklubber at tage ud til stævner og så sælge billeder til rytterne, tilbyde at komme ud og tage billeder af folks heste, hunde, børn osv.?

• #15   21. aug 2011 Jeg elsker mit arbejde! Arbejder i en tøjbutik og glæder mig altid til at skal på job igen.
    Det jeg elsker ved mit job er først og fremmest min kollegaer og min chef, vi har et helt fantastisk sammenhold og alle snakker med alle om alt lige fra tøjet i butikken til fyre og så videre. Men elsker også kundekontakten, det at man møder så mange forskellige folk på samme dag og når der går en kunde ud som siger "Tak for en god hjælp" - Ja så føler man at man har været med til at gøre deres dag god (:

• #16   21. aug 2011 Jeg må indrømme, at jeg er begyndt at holde ret meget af mit weekendjob, som hjælper på et landbrug. Sådan nogle kalve er søde smiley Og der sker altid noget. Bedst af alt er det fysisk arbejde udenfor, så jeg er i mit bedste es. Jeg får rørt mig og får frisk luft. Og jeg er omkring rare mennesker og søde dyr. Yeah, me like.

• #17   21. aug 2011 jeg elsker mit job!
    jeg er danselære på en danseskole i ringsted, og elsker at undervise børn og unge smiley

• #18   22. aug 2011 Anna - den store hingst - Det er slet ikke så nemt at være selvstændig, eller jeg syntes det er utrolig svært. Man skal hele tiden gøre sig synlig og kæmpe en kamp for at komme igennem nåleøjet.
    Og hvis jeg nu tager ud på rideskoler, så skal jeg havde fundet en eller anden smart måde at ligge alle billederne op på så folk bare kan bestille dem via hjemmesiden.

• #19   22. aug 2011 Jeg er ved a udanne mig til landmand smiley elsker det smiley der er ikk noget beder a kunne gå med dyr hele dagen, ville anbefale det hvis man kan li a arbejde ude og sådan smiley

Kommentér på:
Elsker du dit job?

Annonce