{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.129 visninger | Oprettet:

Praktik i børnehave - ørepropper? {{forumTopicSubject}}

Hey Hg!
Jeg er PAU-studerende og er i min første praktik.
Skal være der i 6 mdr. og det er en børnehave med 3-4 årige.
Nu, står jeg der og er begyndt at få hovedepine, og tænker at det kan have noget med støjen at gøre.. De larmer ekstremt meget smiley
Tænker så lidt om man skal snakke med personalet om noge ørepropper eller lign?
Jeg vil ikke ende med at døje med tinitus efter 6 mdr. der, så tænkte om der måske var nogle muligheder for beskyttelse af min hørelse eller sådan?
Nogle der har erfaringer med det eller evt. selv arbejder i en børnehave eller lign.

-Heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktik i børnehave - ørepropper?
  • #1   9. sep 2011 Tror ikke din idé med ørepropper vil blive mødt med glæde af personalet. Det er jo bare noget der hører med det larm;-)

• #2   9. sep 2011 Tag nogle panodiler med smiley
    Som Pernille siger tror jeg ikke personalet vil tage det imod med åbne arme smiley

• #3   9. sep 2011 Nej, mener ikke de gule ørepropper smiley
    Kan jo ikk spise panodiler hver evig eneste dag i 6 mdr. smiley
    Men sys bare heller ikke man kan ignorer larmen og støjen og senere evt. risikere e høreskade.. smiley

• #4   9. sep 2011 jeg tror desværre heller ikk at ørepropper er en god ide.