YesYesYes! :D . {{forumTopicSubject}}
Halløj alle denne dejlige formiddag! (: .
Jeg vil bare lige dele min glæde med jer efter at have tilbragt en time med den mest fantastiske psyokolog som har formået at finde min vinder/positive attitude tilbage efter at den har gemt sig i et stykke tid (: .
Jeg har haft nogle problemer med at jeg ikke kan bo hjemme og har derfor søgt efter drømmejobbet - at arbejde i stalden med heste, hvor jeg så ville skulle kunne bo der. Men efter noget tid og en masse tid herhjemme er modet og optimismen ligesom dalet, indtil jeg fik snakket med min psykolog som ligesom fik alting sat i perspektiv og fik mig til at indse nogle ting.
Så her efter jeg kom hjem igen ringede jeg til et sted hvor jeg vil have muligheden for drømmeuddannelsen som Berider, OG ... JEG SKAL TIL JOBSAMTALE PÅ MANDAG!
Udover det skal jeg også fredag et andet sted, men det er sådan lidt snuskesnasket i krogene, så det har jeg alligevel mine betænkeligheder ved - men jeg kan stadig få adgang til drømmeuddannelsen! (: .
Og jeg har valgt at takke nej til et job netop fordi jeg ikke har samme muligheder i det, samt at jeg har indset at jeg ville presse migselv over grænsen til hvad jeg kan overkomme psykisk (:
Jeg er bare så glad og optimistisk lige nu, jeg fik bl.a. at vide af psykologen at jeg er blevet god til at beskytte mig selv - ikke kun psykisk men også mod udnyttelse, og at jeg faktisk godt ved de fleste ting selv, men at jeg bare skal ha' stillet de rigtige spørgsmål til at indse tingene. Og mest af alt er jeg stolt af mig selv
:D .
Jeg ville bare lige dele min glæde med jer - er simpelthen bare så glad! Især fordi at jeg har muligheden for at låne Kidogo igen hvis jeg får arbejdet ... ÅRH HAPPINESS!
.
jun 2005
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 204
Kan godt forstå at du er glad
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
Tak!
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.212
Tak!
Det er tider som nu jeg føler mig så enormt privilligeret! (:
jun 2008