{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

mini pc, erfaring, råd mm. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at have en mini pc, som jeg kan bruge til skolebrug - udelukkende skolebrug! Derfor kræver jeg kun at den har en ok hukommelse eller hvad man kalder det, når man snakker computer, og at den kan gå på internettet - trådløst selvfølgelig. Derud over SKAL den være sort, og helt 10,1'', men her kan jeg give mig lidt, men kun lidt.

Bonus ville være hvis den havde en god strømkapacitet, men igen er det ikke et must .. Med hensyn til mærke så skal det være en Asus eller HP - Helst asus.

Jeg har i dag være i bilka, fona, computercity, elgiganten og føtex - UDEN held. Så nu kigger jeg lidt rundt om kring på nettet- Men jeg synes det er svært at finde nogle ordenlige sider, hvor de har bare et ok udvalg af computere. Så jeg ville høre om i havde nogle links, til sider der sælger computere? Har i et link der matcher mine kritiere, så smid også gerne det smiley Andre råd omkring mini pc tages selvfølgelig også ind til overvejelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mini pc, erfaring, råd mm.
  • #1   24. sep 2011 jeg har en hp mini og fik den halvejs igennem gym og må sige det var det bedste jeg gjorde da det er super praktisk at have sådan en lille en når man skal have en masse andet lort med, min holder strøm i ca 4-6 timer smiley

  • #2   24. sep 2011 Tak for svar :-)jeg skal også have en mini pc, det er helt sikkert smiley Jeg går så på HHX, men jeg kan nogen dage ikke have mine ting i min taske, på trods af at jeg har den store noth face taske, med special plads til computer. Derud over vejer min taske typisk 10 + kg, og det er simpelthen lige til at ødelægge min i forvejen dårlige ryg smiley Så mini pc er en nødvendighed på gym efter min mening smiley

Kommentér på:
mini pc, erfaring, råd mm.

Annonce