{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.175 visninger | Oprettet:

God og billig cykel smed i Odense {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg er i den ulykkelig situation at min cykel er gået i stykker igen... Men jeg er lige flyttet til Odense S og aner ikke hvor der findes en fornuftig cykel smed til en rimelig pris. Så hjælp mig smiley (gerne langs svendborgbanen da jeg ikke kan have min cykel med i bybussen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God og billig cykel smed i Odense
  • #3   28. sep 2011 I folkebos butikstorv (med bager, apotek, fast food, cykelsmed, frisør og kiosk) Er der som sagt en cykelsmed.
    Han er meget flink, prismæssigt ved jeg egentlig ikke, men kan i hvert fald anbefale det sted.
    Det ligger dog lidt fra Svendborgbanen, men ikke så langt at man dør af at gå derhen . smiley

• #4   28. sep 2011 Ellers så ja, væltepeteren, som ligger på stortset samme vej som den ved folkebo, dog lidt tættere på banen smiley

• #5   28. sep 2011 jeg har kigget inde på cykelsmed siden smiley og faldt også over væltepeteren Og jeg tænkte også på den i folke bo.

Overvejede også om jeg bare skulle tage den jeg plejede at bruge i ringe da jeg LIGE har fået nye dæk på det lorte hjul og evt kan føre tilbage til at de har gjort et eller andet lort.. pænt sagt

• #7   28. sep 2011 Jeg ved det ikke en af de der stænger sprang nu her på vej hjem fra hesten. Og på en eller anden måde blev hjulet skævt også. Og der er LIGE for 1½ uge sidne kommet nyt dæk/slange på netop det hjul.

Men jeg vil da huske vælte peter og se den ad. Men ringer nok lige til min gamle smed og høre om han kan lave den imorgen så kan jeg købe en speciel tog billet og spare lidt penge der. og stadig komme til hesten ZzZz

• #8   29. sep 2011 i know men nu er jeg temmelig glad formin cykel og det er en pænt dyr cykel jeg fik meget billig. Så den er værd at ordne. Og jeg er ikke typen der kan bruge en hvilken som helst cykel

Kommentér på:
God og billig cykel smed i Odense

Annonce