{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.229 visninger | Oprettet:

Henna tattos {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en Henna Tatovering men har et par spørgsmål .

1. kan de skrive / lave alt ?
2. hvor længe holder den ?
3. hvad koster det ?
4. er det en god måde at finde ud af om man vil have en rigtig tatovering ?
5. hvad er godt og hvad er skidt ?

håber i vil svare på min spørgsmål smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Henna tattos
  • #1   29. sep 2011 1. kan de skrive / lave alt ?
    I teorien ja smiley
    Hvis den får lov at tørre i lang til nok, så kan den holde omkring 3 uger, men den falmer (af egne erfaringer)
    3. hvad koster det ?
    Jeg fik min gratis af nogle Indere smiley
    Både- og smiley det er jo ikk nær så tydeligt i farven, og en smule kunstigt i det- helt an på hvilken farve henna, mørk eller orange agtig smiley
    Godt- at det ser fedt ud det første stykke tid - skidt- det er ikke så holdbart og falmer hurtigt hvis det ikke tørre længe nok! smiley

- Har selv prøvet at få 2 henne tatooveringer af nogle Indere, og det tog LAAAAANG tid at tørre, jeg havde ikke tålmodigheden, så pillede hurtigt det af... ups! smiley
    Men ja, det er fedt nok ellers smiley

• #2   29. sep 2011 Pas på med Henna - du kan risikere at få en meget kraftig allergisk reaktion, hvis du ikke kan tåle det..

Køb en sprit tusch og tegn med den i stedet smiley

• #3   29. sep 2011 ...ellers vent til du kan få en rigtig tattovering - det er meget federe og en helt speciel oplevelse..

• #4   29. sep 2011 ^^ Nåeh ja smiley SKIDT: Du kan få en allergisk reaktion smiley
    Men evt. prøv med et lille prik eller lign. og se hvordan du reagere smiley
    Jeg reagerede ikke på det! smiley

• #5   29. sep 2011 Kristine, du kan jo ikk fortryde en rigtig tattoo.. Så det er da positivt at prøve det inden man får den lavet..

• #6   29. sep 2011 1. kan de skrive / lave alt ?
    - ja, det kan de.

- Kommer an på hvor tit du går i bad. Men 7-10 dage ca.

3. hvad koster det ?
    - Forskelligt. Jeg gav ca. 40 danske kr. for en i tyrkiet, men de kan være dyrere andre steder.

- Det kan det godt være, ja.

- Det er ikke sikkert du kan tåle en henna-tatovering, og du kan få meget kraftige udslet af det. søg evt. på google om oplysninger. Det er noget med at dem sorte farve er mere giftig end fx rød eller blå.

• #7   29. sep 2011 Kristine Bak - Man kan bestemt også få kraftige allergiske reaktioner af rigtige tatoveringer (og tusch, for den sags skyld). Og så er det da dumt at vente til man får en, med at finde ud af om man vil have den? wtf, det giver da ikke mening. Hvis man ved hvilken tatovering man vil have, men ikke er sikker på hvor den skal sidde fx eller om man synes den er pæn nok, er det da helt fint at få lavet en henna.

• #8   29. sep 2011 mange tak alle sammen og ja jeg ved godt det er noget spæcielt at have og få en rigtig men det er jo for at finde ud af om det er noget man vil have for altid smiley

nogen der kender nogen eller et sted som gør det på lolland og Falster eller muligvis en rigtig godt lidt længre væk:D

• Katja O
    Katja O Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 12 Svar: 4
    #9   21. jan 2018 1. De fleste Henna tatovører kan skrive og tegne efter dine ønsker, men det kommer jo meget an på den enkelte. Spørg dem! smiley

2. En Henna tatovering kan holde alt fra 1 uge til 2 måneder alt efter hvor godt du passer på den. Hvis den skal holde længe bør du dække den til når du går i bad og putte vaseline på den for at beskytte den.

3. Det er meget forskelligt, men du kan også vælge at lave den selv. Du kan købe en hel bøtte Henna pulver til 99 kr så har du til rigtig lang tid og det er ikke særligt svært at bruge.

Jeg brugte selv denne guide: https://perfect-body.dk/blogs/pb-blog/her-er-svarene-pa-alle-dine-henna-sporgsmal-i-4-lette-trin

Og det gik ganske fint, og jeg fik svar på alle mine spørgsmål.

4. Det er en fantastisk måde at prøve en eventuel tatovering af inden man gør den permanent. Så kan man lige vænne sig til tanken og se om man bliver træt af at kigge på den inden man foreviger den. Det syntes jeg altid man bør gøre.

5. Det gode ved henna både til huden og til hårfarve er at det er naturligt, og ikke ødelæggende for kroppen. Syntes ikke rigtigt at jeg kan komme på noget dårligt ved den, det er bare en sjov måde at dekorere kroppen på smiley

P.S til alle jer der siger at man kan få kraftige allergiske reaktioner af Henna, skal i lige huske på at de tilfælde hvor det er sket er med Henna hvor producenterne har tilføjet kemiske tilsætningstoffer og især det alergifremkaldende stof paraphenylenediamin. Så du skal ikke være bange for at bruge henna så længe du sørger for at finde et produkt som er 100% rent og naturligt Henna, hvilket du kan se på ingredienslisten eller hvis de skriver det i produkt beskrivelsen smiley

Jeg har selv brugt dette: https://perfect-body.dk/products/ren-marokkansk-henna-pulver

Held og lykke, fra en der har haft stor succes med Henna! smiley

• #10   22. jan 2018 Katja, får du procenter for at reklamere for henna og de links ? Siden du hiver flere ÅR gamle tråde op om henna smiley

• #11   22. jan 2018 Angående allergi og tatoveringer
    Man kan sagtens udvikle allergi EFTER man har fået tatoveringen, så en test før tatovering udelukker ikke at man senere reagerer.

Men hvis man gerne vil afprøve tatoveringer, kan man få helt overfladiske tatoveringer, hvor de ikke stikker så dybt.
    Huden er nemlig opbygget af lag på lag. Nederst i hudlaget lægger de celler der deler sig, de ældre celler bliver skubbet opad efterhånden som der kommer nye til, og til sidst skaller de gamle celler af.
    Hvis der tegnes så forsigtigt, at man kun lægger farve I de lag som alligevel er på vej ud, bliver tatoveringen også slidt af.
    Jeg tror at det kræver måneder til godt et år før det er helt væk.

• #12   22. jan 2018 Ahh.
    Så ikke datoen

Kommentér på:
Henna tattos

Annonce