{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Ung og bilforsikring {{forumTopicSubject}}

Jer andre unge, hvad kører I i og hvad koster forsikringen inkl. kasko?

Jeg ved simpelthen ikke helt hvad der vil være bedst for mig, da jeg meget gerne selv vil køre min hest til stævner. Jeg betaler nu 16000 i forsikring og 4000 i vægtafgift. Jeg har bare næsten ikke råd til så stor en bilforsikring og den er endda meget billig pga. jeg får rabat da min kæreste har en masse forsikringer derinde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ung og bilforsikring
  • #1   9. okt 2011 Det kommer jo helt an på hvor gammel du er?
    Og vægtafgiften kommer an på hvorfor en bil du har?

- Altså jeg er 21 og giver 4000 kr uden kasko-9000 kr med kasko
    - Og 3000 kr i vægtafgift for en golf gti

• #2   9. okt 2011 Jeg kører en bette Spark

Men giver 1788( ja det er rigtig nok kun med 4 tal xD ) kr om året i forsikring INKL kasko
    og giver 600 kr om året for grøn afgift smiley

Jeg er 22 smiley

• #3   9. okt 2011 Jeg er 22 og har kun ½ års ancinnitet indtil videre..

Men synes da dit lyder ret billigt.. hvor er det henne? og hvor lang tid har du haft i eget navn?

Vægtafgiften er heller ik så afgørende, men 20000 om året for forsikring og vægtafgift, det er squ en del.. nytter ikk noget at jeg kan køre til stævner, hvis jeg ikke har råd til det.. hehe

• #4   9. okt 2011
    min søn jagter også bilforsikring..han har dog ikke købt bil endnu..men et forsikringsselvskab i det nordjyske er billig. Nu husker jeg ikke lige hvad det hedder men mener at en ung forsikring ville koste under 10000kr pr år med kasko.

• #5   9. okt 2011 Overvejer også at købe en ny spark, men finansieringsomk. er på 25.000 og hvis jeg sælger bilen om 1 år, taber jeg en del på den, så tror alligevel ikke at det vil være billigere for mig..

• #6   9. okt 2011 det ville da også være tosset at købe den, for at sælge den om 1 år smiley

• #7   9. okt 2011 Je kiggede også på Danske forsikring, der skal jeg give 15.000, hvis jeg ingen andre forsikringer har deri..
    Jeg får endda endda rabat fordi jeg er pige..

Min kæreste står til 40.000 årligt i forsikring for sin Q7 smiley

Men det kan også være at jeg bare skal have en billigere bil, så må kaskoen vel også falde..

• #8   9. okt 2011 Ja, men om 1 år er jeg færdig med at gå i skole og håber jo så på et job med flere penge og vil jo have bil der kan køre med trailer..

• #9   9. okt 2011 prøv at undersøg hvad det vil koste dig hvis du blev forsikret hos FDM....

jeg giver knap 4500 kr om året for ansvar, kasko, fri skade, fri kilometer o glas forsikring... ja ja jeg er ik helt ung længere og super elite billist, men undersøg hvad det koster ved dem

• #10   9. okt 2011 Jeg har haft bil i eget navn siden jeg var 18 år.
    Jeg har forsikring ved GF, det var det billigest sted jeg kunne finde min forsikring. Jeg skulle f. eks give 12000 uden kasko ved codan.

• #11   9. okt 2011 Vil sige køb en gammel spand, som du ikke behøver kasko på. når du så blevet ældre og har optjent ancinitet så kan du få en kasko der er til at betale. det dyrt, og ja syntes på sin vis det var unfair i sin tid, omvendt er det jo desværre fordi de unge mennesker ikke kan køre pænt, og derfor er prisen så sat derefter. mindes der var noget med en speedometer kasse man kunne få i bilen, så de kunne tjekke om man havde kørt for stærkt, ved ikke om det stadig er aktuelt, men prisen faldt markant med sådan en boks.

God jagt på en billig forsikring, og vær sikker på dem du vælger, vi før blevet snydt så vandet driver. de glemmer tit lidt detaljer osv når man ringer rundt. Så den pris de opgiver i tlf. ikke er den reelle pris. Håber du finder et godt sted.

• #12   9. okt 2011 Tina

Er det ikke det de kalder en Sort Boks ?

• #13   9. okt 2011 Ja, for har tjekket rundt omkring og mange vil have 25.000 for at forsikre den bil jeg har nu.. på den anden side, gider man heller ikk købe en gammel spand, når man er vant til at køre i en rimelig okay bil smiley men ellers må jeg jo tilbage til en med noget mindre motor osv. og så se om jeg kan låne mig frem til bil, jeg kan køre til stævner med.. Jeg ville i hvert fald falde en del i forsikring allerede efter første år, så det er jo bare lige at holde ud..

• #14   9. okt 2011 hvorfor er det ikke at du har en lille økonomisk bil at køre i til hverdag også evt låner kærestens q7 når du skal til stævner :)?

Jeg har en vil som pt ikke er på plader eller noget den skulle koste omkring 7000 i forsikring om året og jeg har ikke engang fået mit kørekort endnu. Men det er fordi jeg er i tjeneste mændende igennem Min far og de giver rigtig fede fordele smiley

• #15   9. okt 2011 Jamen min kæreste er bilsælger og hvis han får et godt bud på sin egen så blir den også solgt, så vil ikke lægge mig 100 procent fast på det.. ikk så fedt at melde til stævne og så blir bilen solgt dagen før.. i det hele taget synes jeg det er træls at være afhængig af sin kæreste.. smiley

• #16   9. okt 2011 Undersøg alm brand .. Jeg er 19 og giver 3663 kr for en 306 ..

• #17   9. okt 2011 Den har jeg prøvet og den blir rigtigt dyr for mig...

• #19   10. okt 2011 Ja, men det passer måske også meget godt, at mine ville være på 8000 uden kasko'en..

Kommentér på:
Ung og bilforsikring

Annonce