{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Sådan scorer du en vaskemaskine ;) {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Skal lige ud med endnu et stort "jubii" indlæg.
Min mor og jeg havde været ude at handle, da vi kommer tilbage til min lejlighed og skal til at bære mine briketter ind i lejligheden. Jeg lægger mærke til, at min nabos potteplanter og udendørs "hyggeting" er væk og siger det til min mor.. synes at det virker mærkeligt. Han har intet sagt, til hverken mig eller min kæreste (som snakker sindssyg godt med ham). Imens vi bærer briketter ind i lejligheden, siger jeg til min mor, at hvis han skulle flytte, måtte han da gerne overlade sin vaskemaskine til mig - mest i sjov smiley

Senere på dagen, kommer min overbo hjem.. Jeg går ud og spørger om han skal flytte. Det skal han jo så, da hans kæreste og han, flytter sammen smiley Super fedt for dem.. overtager i den sammenhæng hans 10 år gamle hankat, Olsen. Dette har jeg også lavet et indlæg om før.

Samme aften, siger jeg til min kæreste at jeg stadig ønsker mig en vaskemaskine, da den er er RET vigtig at have - Jeg gider ærlig talt ikke slæbe alt mit vasketøj med hjem til min mor hver gang (og så på cykel!) smiley
Vi sad længe den aften og ledte efter en.. og troede faktisk at vi havde fundet "vores", på trods af at vi næsten ingen penge har smiley

Et par dage efter, da min kæreste har hjulpet overboen med at flytte lidt ting, ringer han til mig og spørger om jeg er hjemme senere, for så ville de komme forbi med overboens vaskemaskine.. Mest tror jeg at det er som "tak for hjælpen" til min kæreste. Synes fandme at det var lækkert.

Så sådan scorede jeg (eller faktisk min søde kæreste) lige en vaskemaskine smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan scorer du en vaskemaskine ;)
Kommentér på:
Sådan scorer du en vaskemaskine ;)

Annonce