{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Soundtracket til dit liv {{forumTopicSubject}}

Jeg kan næppe være den eneste, der har oplevet ved nogle sange, at sangskriveren helt sikkert har brugt mit liv til inspiration. Det er som teksten handler om mit liv.

Hvis du ikke orker at læse alt, så hop til sidste afsnit.

Så her er de sange, der skulle være på soundtracket til mit liv (indtil nu) og hvorfor
1: Du kan gøre hvad du vil / Kristian
2 Crash and Burn / Savage Garden
Disse to sange hjalp mig igennem en svær tid i mit liv. Særligt Crash and Burn stemmer, fordi en god ven rakte mig hånden, da jeg var allerlængst ude.

3: Hvis jeg nu skal fra dig fra Pocahontas
Efter min hest pludselig døde hjalp denne sang mig ovenpå igen. Den har lært mig, at det er bedre at leve et halvt liv fuldt ud end et helt liv halvt.

4: Portugals melodi grand prix sang fra 2009, Todas as ruas de amor (alle kærlighedens veje).
At finde en ny hest var en meget lang process, fordi der skete så meget andet i mit liv på det tidspunkt. Da jeg endelig fandt ham, og det var besluttet, kørte jeg i en periode de ti km på ud til ham på cykel (inden han blev flyttet). Jeg har omkring 1000 sange på min musik afspiller, der står på shuffle, men denne blev spillet HVER gang (og kun på vej ud til min nye hest). Jeg ved ikke om det var tilfældigt, men meget pudsigt.

5: Love Story / Taylor Swift
Det er simpelthen historien om min hest og jeg. "We were both young when I first saw you" At vi var sammen og så ikke fik lov til at være sammen indtil jeg endelig "friede" (= spurgte om jeg kunne købe ham).
Det er virkelig uhyggeligt så godt den passer til vores historie.

Nok om det. Har I oplevet lignende og med hvilke sange? I behøver ikke beskrive hele historien, bare nævne sangene, I synes passer på jeres liv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Soundtracket til dit liv
Kommentér på:
Soundtracket til dit liv

Annonce