Soundtracket til dit liv {{forumTopicSubject}}
Jeg kan næppe være den eneste, der har oplevet ved nogle sange, at sangskriveren helt sikkert har brugt mit liv til inspiration. Det er som teksten handler om mit liv.
Hvis du ikke orker at læse alt, så hop til sidste afsnit.
Så her er de sange, der skulle være på soundtracket til mit liv (indtil nu) og hvorfor
1: Du kan gøre hvad du vil / Kristian
2 Crash and Burn / Savage Garden
Disse to sange hjalp mig igennem en svær tid i mit liv. Særligt Crash and Burn stemmer, fordi en god ven rakte mig hånden, da jeg var allerlængst ude.
3: Hvis jeg nu skal fra dig fra Pocahontas
Efter min hest pludselig døde hjalp denne sang mig ovenpå igen. Den har lært mig, at det er bedre at leve et halvt liv fuldt ud end et helt liv halvt.
4: Portugals melodi grand prix sang fra 2009, Todas as ruas de amor (alle kærlighedens veje).
At finde en ny hest var en meget lang process, fordi der skete så meget andet i mit liv på det tidspunkt. Da jeg endelig fandt ham, og det var besluttet, kørte jeg i en periode de ti km på ud til ham på cykel (inden han blev flyttet). Jeg har omkring 1000 sange på min musik afspiller, der står på shuffle, men denne blev spillet HVER gang (og kun på vej ud til min nye hest). Jeg ved ikke om det var tilfældigt, men meget pudsigt.
5: Love Story / Taylor Swift
Det er simpelthen historien om min hest og jeg. "We were both young when I first saw you" At vi var sammen og så ikke fik lov til at være sammen indtil jeg endelig "friede" (= spurgte om jeg kunne købe ham).
Det er virkelig uhyggeligt så godt den passer til vores historie.
Nok om det. Har I oplevet lignende og med hvilke sange? I behøver ikke beskrive hele historien, bare nævne sangene, I synes passer på jeres liv
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
http://www.youtube.com/watch?v=lE7DAI3S1Wk
Beskriver mit liv, og mine tanker lige nu..
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
fordi jeg er blevet fyret, og syntes generelt at jeg får nitten hver gang
britney spears- criminal
er forelsket i den forkerte fyr
Miquel Brown - So Many Men So Little Time
sep 2008
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 330
Og dixie chicks med not ready to make nice
som rykket ud af mit liv.
sep 2008
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 330
It must have been love med roxette
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 10
Mig og Bacardis "historie"
"Dumme ting har bragt os langt fra hinanden" pga han skal aflives snart pga en skade
og meget andet i den sang :'-)
aug 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 377
One X - Three Days Grace
Life Stars Now - Three Days Grace
The Paramour Sessions - Papa Roach
Den Nye By - The Dreams
Jeg vil ikke uddybe hvorfor, da det selvfølgelig vil tage en krig, men ja.. Jeg tror de cd'er kan fortælle min livshistorie end jeg selv kan
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.277
Foo FIghters - Walk.
Altid. Intet har ramt mere præcist.
mar 2009
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 345
One Republic - Marchin on, fordi den er sat ind i en smuk Harry Potter video, og jeg kommer altid til at tænke på at vi Harry Potter fans ´We'll keep marching on´.
Riddle (TM) - Fight Or Flight, Fordi den minder mig om at vi alle har noget vi frygter, men også noget vi vil gøre alt for, selvom vi må stå ansigt til ansigt med hvad vi frygter.
Ministry Of Magic - Harry Potter Is Dead, Den sidste del af sangen minder mig om noget frygteligt jeg oplevede, men at vi alle kæmpede videre.
Three Days Grace- Pain, Fordi selvom jeg er (meget) ulykkelig forelsket, så ville jeg hellere være forelsket og føle smerten, end at slippe for smerten men ikke føle kærlighed.
Kim Wilde - You Came, fordi.... vi kender vel alle følelsen af at der kommer en helt bestemt person ind i ens liv, og ændrer det fuldstændig.
Porcelain Black - You Want, Ja ja I wish...... kommmer til at tænke på en bestemt person hver gang jeg hører den.
Hold da op nogle triste sange jeg egentlig hører xD
mar 2009
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 345
Soundtracket til dit liv