{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

sådan kan ponyen komme til at se ud {{forumTopicSubject}}

hvis den bliver solgt til de forkerte smiley

En lille historie om cheri da jeg solgte hende.

jeg delte cheri med mig søster, og hun er 16 år og vi blev nød til og sælge hende da min søster gerne vil starte stævner og det må hun ik på pony.
Vi solgte cheri for 5000 kroner, mange sagde til og at vi godt kunne få meremen alt vi ønskede var at hun fik et godt liv der hvos hun kom hen smiley
vi solgte hende til et familie medlem, i håb om at komme ud og sige hej til hende engang imellem..

1 halvt år efter ringer ejer og siger at hun er blevet bange for cheri, og hvis vi ikke henter hende vile hun blive aflivet. ;(
vi hentede hende, hun havde dækken på, og vi fik hende i traileren, og så kørte vi.
nede på rideskolen tog vi dækkenet af hende og det eneste vi så var en flot rund hest der var blevet til et skelet ;(
det var hårdt, gnisten i hendes øjne var væk. hun havde ingen musker, så hun fik noget specielt kost og det har nu taget os ½ år og få hende i nogen lunde stand, men der mangler stadig noget fedt på hendes krop ;(

der er nu en pige der har cheri og hun har det rigtig godt smiley
cheri står stadig på den rideskole jeg går på smiley
hun har fået bygget rigtig mange muskler op nu og kan nu ride en time uden problemer smiley

et lille link til hendes profil hvor i kan se på alle billederne hvordan hun så ud da jeg havde hende, og det aller sidste billedet er fra da jeg fik hende tilbage igen

http://hestegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=145223

ved godt det er lang tid siden, efterhånden men det er noget der plager mig eftersom jeg er tvunget til at se på hende jeg solgte cheri til, hver gang der er familie fødselsdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sådan kan ponyen komme til at se ud
Kommentér på:
sådan kan ponyen komme til at se ud

Annonce