{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

overtroisk og panisk...... {{forumTopicSubject}}

hej hg'er

som tidliger skrevet fik jeg i morges aflives en drøm uden lige og mit hjerte og min hjerne kan ikk bare mere lige nu.
se historie :
http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=803695

Nu her til aften da vi sku have hende ud, lå begge vores drenge inde hos hende.. og ville ikk ud, før vi trak dem (de er sjældent, derinde) troede de ellers ville holde sig ude når de ku lugte hende...
men nej... efter vi her til aften har fået hende taget ud og støget på nu skraber Ice hele tiden hvor hun lå og ligger sig ned hvor hun lå... og shetteren er hele tiden ved siden af, og nu her til aften (vi har boet her siden 07 og ADRIG oplevet lign) rådyrene står nærmest op a huset og foldene og laver gurle lyde, og noget piv halløj længere henne a foldene, da vi så går rund for a lede efter dyr der måske sidder fast eller noget ser vi a tråden mellem 2 af pælene hopper op og ned ?? både øverste og nederste men kun 1 felt intet a den anet hegn der er forbundet rør sig, og den hopper op og ned ikke ud og ind som ved blæst, vi har taget stømmen fra, fået det til a være stille og når vi slipper igen hopper den igen hurtigere og hurtigere... og vi har gået alt igennem og der er intet og hestene er helt mærkelig rolig...

jeg ved ikk hvorfor jeg egentlig skriver det, men nogle der har oplevet lign??
r.i.p. Memori....<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overtroisk og panisk......
  • #1   26. okt 2011 Har engang oplevet noget lignende i et hus vi boede i på Mors.

Du kan læse om det her: http://www.mxrket.dk/hjemsxgt-morso.htm

• #2   26. okt 2011 Fordi dyrene kan mærke døden smiley

• #3   26. okt 2011 Det lyder sørme ikke rart. Jeg er en af dem der ikke tror på sådan noget, og alligevel er jeg mega bange for selv at komme til at opleve noget som ikke kan forklares.

Det lyder virkelig ubehageligt, men tror du ikke det måske er et eller andet du forestiller dig? sørg og magtesløshed kan overbevise menneskets om de særeste ting. Føler virkelig med dig, og håber det er noget der går over igen..
    Husk dine andre dyr kan også sagtens mærke sørg, og de kan mærke det på dig, så det er måske ikke så mærkeligt at de ændrer lidt adfærd.

• #4   26. okt 2011 de fik lov a komme ind til hende men hun stdig lå inde og sige farvel, og nu skraber de alt nye støgelse væk for a ligge hvor hun lå, og det var min kæreste der så det og nu her til aften jeg kom ud igen vil de stadig ligge hvor hun ligger og går ikke ud af skuret, og det med hegnet er ikke indbildning både mig og min kæreste prøvede a få ro på hegner og der evt var dyr i eller.. men nej, og har aldrig i mit liv oplevet rådyrene flokkes sådan og hyler og gurler... er rigtig uhyggeligt, ville ønske man ku tale med memori og spørge hva der skete for hende og hvordan hun har det..

• #5   26. okt 2011 Jeg tror godt på at der er mere mellem himmel og jord og at dyr kan fornemme død og sørge når de mister en kammerat. Jeg tror bestemt ikke skal være bange, i grunden er det jo smukt at de andre heste vender tilbage til det sted hun lå, de savner hende jo nok. Det er sært med hegnet og og rådyrene... måske er de kommet for at tage afsked? Det lyder måske tosset men det er jo svært at finde en forklaring på.

• #6   27. okt 2011 ja idag står hegnet stadig og hopper men stadig kun der... og drengene er lidt ude og lidt inde idag men står og venter på hun bliver hentet tror jeg...årh det er så forfærdeligt....

Kommentér på:
overtroisk og panisk......

Annonce