overtroisk og panisk...... {{forumTopicSubject}}
hej hg'er
som tidliger skrevet fik jeg i morges aflives en drøm uden lige og mit hjerte og min hjerne kan ikk bare mere lige nu.
se historie :
http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=803695
Nu her til aften da vi sku have hende ud, lå begge vores drenge inde hos hende.. og ville ikk ud, før vi trak dem (de er sjældent, derinde) troede de ellers ville holde sig ude når de ku lugte hende...
men nej... efter vi her til aften har fået hende taget ud og støget på nu skraber Ice hele tiden hvor hun lå og ligger sig ned hvor hun lå... og shetteren er hele tiden ved siden af, og nu her til aften (vi har boet her siden 07 og ADRIG oplevet lign) rådyrene står nærmest op a huset og foldene og laver gurle lyde, og noget piv halløj længere henne a foldene, da vi så går rund for a lede efter dyr der måske sidder fast eller noget ser vi a tråden mellem 2 af pælene hopper op og ned ?? både øverste og nederste men kun 1 felt intet a den anet hegn der er forbundet rør sig, og den hopper op og ned ikke ud og ind som ved blæst, vi har taget stømmen fra, fået det til a være stille og når vi slipper igen hopper den igen hurtigere og hurtigere... og vi har gået alt igennem og der er intet og hestene er helt mærkelig rolig...
jeg ved ikk hvorfor jeg egentlig skriver det, men nogle der har oplevet lign??
r.i.p. Memori....<3
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 1.019
Du kan læse om det her: http://www.mxrket.dk/hjemsxgt-morso.htm
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.238
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
Det lyder virkelig ubehageligt, men tror du ikke det måske er et eller andet du forestiller dig? sørg og magtesløshed kan overbevise menneskets om de særeste ting. Føler virkelig med dig, og håber det er noget der går over igen..
Husk dine andre dyr kan også sagtens mærke sørg, og de kan mærke det på dig, så det er måske ikke så mærkeligt at de ændrer lidt adfærd.
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 132
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
overtroisk og panisk......